Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sä Vantaalta olet, niin Hyvinkää oli ainakin eilen auki kun kävin ite siellä vaitelun vuoksi temuamassa.
Lyhyt ku perkele, mutta riittävästi kierroksia niin kyllä siellä ajaa saa
Edit. Eiks toi Matkaendurot keskity enemmän just noihin matkalaitteisiin, eikä vaikka noihin kannon kiertimiin?

Tää onki yks harva aspekti josta tykkäsin amerikkalaisen iRacing.com foorumien moderoinnista. Vaikka muuten ärsyttää se jatkuva jeesuksen huutaminen siellä, ni solvausten yms suhteen moderointi oli todella tiukkaa, ja rankut henk.koht. solvauksista oli sen verta pitkiä että jos kommuunin kanssa halus olla missää tekemisissä ni kannatti olla vain vielä hiljempaa ku ois irlissäMatkaenskapalsta on aina ollut sellainen että jutut pidetään sillä tasolla mitä normaali ihminen ilkeäisi toiselle naamatusten sanoa ja toivottavasti pysyykin sellaisena.
Tää onki yks harva aspekti josta tykkäsin amerikkalaisen iRacing.com foorumien moderoinnista. Vaikka muuten ärsyttää se jatkuva jeesuksen huutaminen siellä, ni solvausten yms suhteen moderointi oli todella tiukkaa, ja rankut henk.koht. solvauksista oli sen verta pitkiä että jos kommuunin kanssa halus olla missää tekemisissä ni kannatti olla vain vielä hiljempaa ku ois irlissä
Kyllä itselläki täällä foorumeilla on mooonet kerrat varsin aggressivia mun replyjen ulkoasut, mutta kevyttä siihe verrattuna että iso osa tän foorumin porukoista replyää vain ja ainoastaan vittuillakseen jolleki, ilman minkäänlaista antia itse keskusteluun... mutta kai se jonku mielestä kuuluu suomalaiseen kulttuuriin.
Tää onki yks harva aspekti josta tykkäsin amerikkalaisen iRacing.com foorumien moderoinnista. Vaikka muuten ärsyttää se jatkuva jeesuksen huutaminen siellä, ni solvausten yms suhteen moderointi oli todella tiukkaa, ja rankut henk.koht. solvauksista oli sen verta pitkiä että jos kommuunin kanssa halus olla missää tekemisissä ni kannatti olla vain vielä hiljempaa ku ois irlissä![]()
Soratiet on mielenkiintoisia, kurapyöräily taas ei iske tippaakaan.
Saisko soraosion?
Mä joskus yritin kirjoitella jotain PKP-foorumille, mutta ei se oikein vaikuttanut kiinnostavalta. Toisaalta sieltäkin on tässä ketjussa toivottu, että me ei tultaisi sinne sekoilemaan. Mun mielestä ihan fair deal.