Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä onkin monen kokoista lyhyttä ajajaa.! Lähinnä kiinnostaa muut lyhyet ajajat...
Toinen "normaalimittainen" 190 cm ilmoittautuu.Olen sitten näköjään ainoa normaalimittainen täällä. 190 cm pituutta, mopona Yamahan pienempi Midnight Star. Hyvin ylettyy saappaat maahan tarvittaessa, ja kiitos jalkalautojen polvikulmaakin voi pidemmällä matkalla sen verran vaihdella ettei jalat puudu.
Tilanne muuttunut tuosta... Kolme kesää takana Bussukalla tämän kesän jälkeen. Toki madallettuja versioita.Pituutta 157 ruhtinaallisesti. Ajelen GSX600F![]()
ja GSX1500Rn+ Hayabusalla.![]()
Molemmat on koiranluilla madallettu niin että jalat ylettää hyvin maahan samanaikaisesti.![]()
Kuivapaino suunnilleen sama molemmissa 200kg hujakoilla.
Hiekkapihoilla meinaa välillä nousta hiki pintaan, jos joutuu käsivaraisesti liikuttelemaan.![]()
Onneksi tähän päivään mennessä on aina löytynyt rotevampi urho paikalle pelastamaan hädästä.![]()
Ei sitten taida kiinnostaa, että nyt on gixxeriä saatu taas vähän pienennettyä ja viis kiloa keveämmäksi? Eipä kiinnosta meikäläistäkään.203cm, mopona Rocket III. Onhan tuo hieman pieni, mutta kovasti suunnittelen (kohta neljättä vuotta?) korkeampaa tankoa ja jalkatappien siirtosarjaa...
Noh, jos joku vielä eksyy näin vanhaan keskusteluun, pistän omat mittani ja pyörän mallin.Elikkä ite kun olen tälläinen alamittainen mies niin olisin tiedustellut että minkä kuljettajia täältä löytyy ja millainen menopeli alta löytyy! Lähinnä kiinnostaa muut lyhyet ajajat...
Tuottaako ajaminen ongelmia? saako hyvän ajoasennon? riittääkö pituus ajamaan vähän pystymmässä asennossakin ettei tarvii kokoajan olla muna-asennossa?
Noh, jos joku vielä eksyy näin vanhaan keskusteluun, pistän omat mittani ja pyörän mallin.Elikkä ite kun olen tälläinen alamittainen mies niin olisin tiedustellut että minkä kuljettajia täältä löytyy ja millainen menopeli alta löytyy! Lähinnä kiinnostaa muut lyhyet ajajat...
Tuottaako ajaminen ongelmia? saako hyvän ajoasennon? riittääkö pituus ajamaan vähän pystymmässä asennossakin ettei tarvii kokoajan olla muna-asennossa?