Kuvajahti Eurooppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Flexenpass on... oikein! Ollaan muutama kerta oltu siellä majatalon isännän kanssa ajelemassa. Hyvin näkyy tuossa Googlemapsin kuvassa myös tuo "Europäische Wasserscheide", josta kerroin vihjeenä tuossa edellä.

Kotimaasta
CdGrtf8.jpg

Sori tuota kuva kuvasta

Minulle tuli heti mieleen Kärkisten silta Korpilahdella, mutten nyt pikku karttaharjoituksella kuitenkaan löydä mahdollista tarkkaa kuvauspaikkaa, niin osaa varmaksi sanoa vaan jää arvailuksi.

Minulle tuli heti mieleen Kärkisten silta Korpilahdella, mutten nyt pikku karttaharjoituksella kuitenkaan löydä mahdollista tarkkaa kuvauspaikkaa, niin osaa varmaksi sanoa vaan jää arvailuksi.
Laittoikin keskisuomalainen Vaasan sillan, menin helppoon, ja olen käynyt, useaankin kertaan, niin autolla kuin pärrällä[emoji85]

Tässä tilalle vähän tuoreempi kuva. Pakko oli lähteä hakemaan lisää.:grin: Ja helppo kohde, ettei vaan olisi jo ollutkin? Ei tainnut juuri tästä olla aiemmin kuvaa. Yhdessä qeanun kuvassa on vihje tähän solaan. Kuvassa näkyy hotellin kulmaa, sijaitsee yli 2100m merenpinnan yläpuolella.

Viimeksi muokattu:
Passo di Monte Giovo eli Jaufen Pass, eikä edelleenkään kuvia itsestä tai pyörästä. Pitäisköhän elokuun reissulta ottaa varastoon....

Kyllä on kesäkuussa maisemat erilaiset kuin maaliskuussa, en heti tunnistanut vaikka useasti ohi ajannut.

Kyllä on kesäkuussa maisemat erilaiset kuin maaliskuussa, en heti tunnistanut vaikka useasti ohi ajannut.

Mä ajoin sen eka kerran elokuussa joskus vuosia sitten ja tuossa kohtaa oli aamulla niin sankka sumu ettei maisemia nähnyt. Näkyvyyttä n. 2m., seuraavalla kerralla näki nuokin kohteet!

Tässä tilalle vähän tuoreempi kuva. Pakko oli lähteä hakemaan lisää.:grin: Ja helppo kohde, ettei vaan olisi jo ollutkin? Ei tainnut juuri tästä olla aiemmin kuvaa. Yhdessä qeanun kuvassa on vihje tähän solaan. Kuvassa näkyy hotellin kulmaa, sijaitsee yli 2100m merenpinnan yläpuolella.

Schnalstal, Etelä-Tiroli?

Oisko tuo sitten Hotel Grimsel Passhöhen kohdalta?

Back