Alpenpassbiker
New member
Ei ole Silvretta, mutta nyt ollaan jo tosi lähellä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laittoikin keskisuomalainen Vaasan sillan, menin helppoon, ja olen käynyt, useaankin kertaan, niin autolla kuin pärrällä[emoji85]Minulle tuli heti mieleen Kärkisten silta Korpilahdella, mutten nyt pikku karttaharjoituksella kuitenkaan löydä mahdollista tarkkaa kuvauspaikkaa, niin osaa varmaksi sanoa vaan jää arvailuksi.
Raippaluodossa olen käynyt kyllä mutta juuri tuossa en ole tainnut käydä.Go-Za oikea paikka, ootko käynyt?
Tässä olisi sitten seuraava.
![]()
Passo di Monte Giovo eli Jaufen Pass, eikä edelleenkään kuvia itsestä tai pyörästä. Pitäisköhän elokuun reissulta ottaa varastoon....
Kyllä on kesäkuussa maisemat erilaiset kuin maaliskuussa, en heti tunnistanut vaikka useasti ohi ajannut.
Tässä tilalle vähän tuoreempi kuva. Pakko oli lähteä hakemaan lisää.Ja helppo kohde, ettei vaan olisi jo ollutkin? Ei tainnut juuri tästä olla aiemmin kuvaa. Yhdessä qeanun kuvassa on vihje tähän solaan. Kuvassa näkyy hotellin kulmaa, sijaitsee yli 2100m merenpinnan yläpuolella.