Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helvetisti hyötyä näistä kommenteista. "Minulla on huonoja kokemuksia, mutta en kerro millaisia."Min en sinne vie yhtikäs mitään. Nimittäin aikas katkeria kokemuksia...Mutta ei taas kerrota tässä, jottei tarvi olla jotain makselemassa.![]()
Passe alappas nyt sanoo mitä on sanottavaaMin en sinne vie yhtikäs mitään. Nimittäin aikas katkeria kokemuksia...Mutta ei taas kerrota tässä, jottei tarvi olla jotain makselemassa.![]()
Viu viu...Helvetisti hyötyä noistakin komenteista.Helvetisti hyötyä näistä kommenteista. "Minulla on huonoja kokemuksia, mutta en kerro millaisia."Min en sinne vie yhtikäs mitään. Nimittäin aikas katkeria kokemuksia...Mutta ei taas kerrota tässä, jottei tarvi olla jotain makselemassa.![]()
Tehdään näin.Adez, jos haluat tietää niin voin mä tilittää kun nähdään eli kahvipöydässä nääs...
Huomautinpa vain, että niitä kokemuksia voi jakaa muidenkin kesken että tietävät sitten varoa kyseistä paikkaa. Nyt tuosta ei ollut mitään hyötyä kenellekään.Viu viu...Helvetisti hyötyä noistakin komenteista.Helvetisti hyötyä näistä kommenteista. "Minulla on huonoja kokemuksia, mutta en kerro millaisia."Min en sinne vie yhtikäs mitään. Nimittäin aikas katkeria kokemuksia...Mutta ei taas kerrota tässä, jottei tarvi olla jotain makselemassa.![]()
Totta, mutta voisihan sitä hieman vihjaista, mikä siellä tökkii, esim. asiakaspalvelu, hinnat, huollon huonous tai tämän tyylistä.Näinhän tuo on, mutta kun asioilla on yleensä näkemyseroja, niin pahimmillaan niitä ratkotaan oikeudessa asti.. vrt tapaus Tylyttäjä vs CW.
Joten ihan ymmärrettävää, ettei foorumeilla liikaa huudella.
Tosin totuuteen perustuvat asiat voi tuoda esiin, mutta kuten em tyly -casessa, faktat jäivät oikeudelta ottamatta huomioon
Ja juuri tämän vuoksi kawasaki käy muualla huollossa...Pari vuotta sitten vein busaa määräaikaishuoltoon, eikä homma tuntunut kiinnostavan ollenkaan, En ole sen jälkenn käynyt, enkä käy.
Ilmeisesti keikkaa riittää ilman minuakin...![]()