G
Guest
Guest
ReliaTec OyEli missäpäin malminkartanoa? Tarkemmin tommoisia löytyy
Orgin shopissa (Malminkartano)
Kertoo paikan, niin käyn kerjuulla
Pihkatie 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ReliaTec OyEli missäpäin malminkartanoa? Tarkemmin tommoisia löytyy
Tanks.ReliaTec OyEli missäpäin malminkartanoa? Tarkemmin tommoisia löytyy
Pihkatie 4
Ekaks Schuberth ja sitten vasta nuo...joku roti sentis olla pitääEiköhän nuo Arait ja Shoeit ole niitä parhaita kypäriä...
No okei! Schuberth ekaks ja sitte Arai/Shoei...Ekaks Schuberth ja sitten vasta nuo...joku roti sentis olla pitää![]()
Kiitti vinkistä. Täytyy lukea testi. Itse kokeilin tuota messuilla päähäni ja hyvältä tuntui. Tuo "leukasuojarautaputki" ja sen apu tosi tilanteessa jäi vähän arveluttamaan, mutta luulisi olevan parempi sekin kuin ei mitään. Ja silmälasit päässä mahtui tuo aurinkolippakin avautumaan ilman ongelmia.Uusimmassa MotoYkkösessä oli Saanon Veijon arvostelua/koeajoa moisesta J1:sestä. Yllättävän hyvältä vaikutti...itse pidin koko ideaa ensin hiukan outona, mutta en enää.
Mulla on kans M2R kypärä tosin mallia 1500.Orgin shopissa (Malminkartano) esim. M2R kuitukypärä 129 €. Ei ihan Schuberthini veroinen, mutta tein tuon kanssa Alppireissun ja ilmastointi pelaa, iridiumvisiiri ei maksanut paljoa, mutta oli hyvä kirkkaassa auringonpaisteessa. Melutasoltaan ei maailman huippu, mutta Koss plugit (navigaattoria varten) peitti enimmät mökät.
Niin ja tupla D hihnassa.
Edit. Kuva sinisestäni (sellainen mattapinta, hiukan "kumimainen"):
![]()
Kysellä ehkä pitää...ekaks tulee mieleenMulla on kans M2R kypärä tosin mallia 1500.
Onko tietoa mistä sais iridiumvisiirin tuohon malliin?
TUOLLA näyttäis olevan...mikäli visiiri samallainen 650&1500 malleissa emt..No joo oon yrittäny ettiä googlettamalla ja tokimotostakaan ei löytyny, mut ihmettelen kyllä jos ei löydy mistään.
Mihinkään iridium kalvoihin en mielellän rahojani pistä..
Kypärä on muuten ihan ok.