Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on totta myös mun kohdalla, oon koittanyt mutta eiJoskus olen yrittänyt käyttää kypärähuppua, mutta ei ole mun juttu..
- T -
Noita kypärähuppuja on melkoisen montaa sorttia. Kurjimmat tähän asti on myynyt eräs ämmällä alkava autovaraosaliikeketju.Joskus olen yrittänyt käyttää kypärähuppua, mutta ei ole mun juttu..
- T -
Varma on aina varmaa. Kolminkertainen suojaus.... Itselläni kolme buffia, ja kylmempiä kelejä varten 3-4 erikuntoista huppua...
Koittakaa Scottin sweat head kypärä pipoa!Tuo on totta myös mun kohdalla, oon koittanyt mutta eiJoskus olen yrittänyt käyttää kypärähuppua, mutta ei ole mun juttu..
- T -![]()
Pidäksää sukkia sandaalienkin kanssa? Ja käyt suihkussa saappaat jalassa, syöt eväät kuorineet ja teet tenavatkin kumin kanssa?Ihan hätkähdytti lukea, ettei huppu yms. olekaan ihan automaatti. Eihän se toki mikään Maailman Tärkein Asia, voihan esimerkiksi kengät laittaa jalkaan ilman sukkia eikä siihen kuole.
Mistä hiivatista arvasit?!Pidäksää sukkia sandaalienkin kanssa? Ja käyt suihkussa saappaat jalassa, syöt eväät kuorineet ja teet tenavatkin kumin kanssa?Ihan hätkähdytti lukea, ettei huppu yms. olekaan ihan automaatti. Eihän se toki mikään Maailman Tärkein Asia, voihan esimerkiksi kengät laittaa jalkaan ilman sukkia eikä siihen kuole.![]()
vähän vakavemmin: kaikille tuo hupun käyttö ei vaan sovi. Varsinkin silmälasien kanssa se on tosi ärsyttävä. Ja tosiaan ne sisukset voi ottaa ulos ja pestä suht säännöllisesti.