Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä kohtaa on pikkasen saanu se vaimentava aine osumaa, ja hiukan menny kasaan. Eli siksi "ontto" kohta.Eli tippui tuo AGV:n kypärä![]()
Oisko kellää tietoa missä vois tarkistaa kypärän pintajännitteen? Lähinnä pk-seudulla.
Kun koputtelee osuma kohdalta kuulu erilainen
(sellainen jännän ontto) ääni kun muualta kypärää koputeltaessa.![]()
Kiitos vastauksista jo etukäteen![]()
En kyllä näkisi syytä vaihtaa, vaimennusmatsku on puristunut niin vähän kasaan tuollaisesta osumasta..Joo, täytyypi kysästä pohjolasta... Kypärä on 2w vanha
gp-pro. Jos pohjolasta sais niin se ois +- 0, koska ulkomailta oon kypärän ostanut(siis jos korvaa saan Suomen hinnoissa) ja uudenkin tulen ostamaan.
Kuori ei ole mennyt.
Isku nyt ei järin suuri ollut kun lipesi jalkojen välistä kun liukuovea laitoin kiinni, mutta kypärä tippu sillee "töks" eikä kierien.
ok, taidanpa jättää vaihtamatta.En kyllä näkisi syytä vaihtaa, vaimennusmatsku on puristunut niin vähän kasaan tuollaisesta osumasta..Joo, täytyypi kysästä pohjolasta... Kypärä on 2w vanha
gp-pro. Jos pohjolasta sais niin se ois +- 0, koska ulkomailta oon kypärän ostanut(siis jos korvaa saan Suomen hinnoissa) ja uudenkin tulen ostamaan.
Kuori ei ole mennyt.
Isku nyt ei järin suuri ollut kun lipesi jalkojen välistä kun liukuovea laitoin kiinni, mutta kypärä tippu sillee "töks" eikä kierien.
Pintajännitys on ihan huuhaata..
Pintajännitys ei ole ihan huuhaata. Pääsääntöisesti taitaa koskea kuitenkin muovipottia.En kyllä näkisi syytä vaihtaa, vaimennusmatsku on puristunut niin vähän kasaan tuollaisesta osumasta..Joo, täytyypi kysästä pohjolasta... Kypärä on 2w vanha
Kuori ei ole mennyt.
Joo,taitaa olla harvassa sellaset kaverit, jotka ei ole kypäräänsä tiputtaneet jossain vaiheessa. Yleensä uutenahan se heti pudotetaan.ok, taidanpa jättää vaihtamatta.En kyllä näkisi syytä vaihtaa, vaimennusmatsku on puristunut niin vähän kasaan tuollaisesta osumasta..Joo, täytyypi kysästä pohjolasta... Kypärä on 2w vanha
Kuori ei ole mennyt.
![]()
Siitä löytyy pitkät pätkät kyllä juttua tästäkin forumista. Ei se muovipotillakaan päde..Pintajännitys ei ole ihan huuhaata. Pääsääntöisesti taitaa koskea kuitenkin muovipottia.En kyllä näkisi syytä vaihtaa, vaimennusmatsku on puristunut niin vähän kasaan tuollaisesta osumasta..Joo, täytyypi kysästä pohjolasta... Kypärä on 2w vanha
Kuori ei ole mennyt.
All Rightissa sanoivat tosiaan että muovikypärässä on ns pintajännite, mutta itse en mistään mitään tiedäSiitä löytyy pitkät pätkät kyllä juttua tästäkin forumista. Ei se muovipotillakaan päde..Pintajännitys ei ole ihan huuhaata. Pääsääntöisesti taitaa koskea kuitenkin muovipottia.En kyllä näkisi syytä vaihtaa, vaimennusmatsku on puristunut niin vähän kasaan tuollaisesta osumasta..Joo, täytyypi kysästä pohjolasta... Kypärä on 2w vanha
Kuori ei ole mennyt.
Kyllä se on se vaimentava materiaali sisällä, joka iskun ottaa vastaan. Kuoren tulee vain olla ehjä.
No sehän on pintajännitys aika huuhaata, hei, mitäs jos lyö päänsä kaatuessa ja ei käy mitenkään ni jos kopauttaa toisenki kerran ni sitte kai kallo halkee, on se 110% myyjien paskanjauhantaa ja valmistajien ns. ohjeita, joilla hyvät kypärät laitetaan uusiksi.uskomattomalta tumtuupi tuo pintajännite !!!!?![]()
ottakaapa vanha kypärä ja yrittäkää hakata se asvalttia vasten rikki .
ette muuten käsivoimin saa ollestaan
vasta kirveenhamaralla tai lekalla särkyypi , ainaskin sellainen kuitu rakenteinen .
en usko että yhdestä putoamisesta tai edes iskusta kypärälle tapahtuu yhtään mitään
Älähän höpise iso miesVaihtoon, ehdottomasti vaihtoon...syvin osanottoni valuutan menon johdosta![]()