• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaatko ajovarusteitasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rolcen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaatko ajuvarusteitasi? -

• Kaikki on yhteistä-kunhan palautetaan puhtaana.

Ääniä: 0 0,0%
  • Takkia +kypärää.

• Kypärää.

• Korkeintaan hanskoja.

• En lainaile.

• Ääniä yhteensä
    0
En ole lainannut, enkä lainaa.
veryangry.gif

Kyllä on tullut lainattua.Kyllä se on totuus et vehkeet ei lainassa parane.Pyrin nykyisin välttämään lainaamista.

Kuten jo aikasemmin moni todennut: ajokamojen lainaaminen on sama asia, kun lainais kalsareita, eli en lainaile.

Harvemmin sitä tulee mitään lainailtua. Riippuu vähän matkasta, kamoja annan kyllä testata ja pienen lenkinkin ajaa niillä, mutta en mihinkään kaverin reissulle anna niitä. Sama pätee myös mm. kypärään. Tosin kamathan kylllä pysyy ihan omassa käytössä kesäisin
062802jumpie_prv.gif

Juu ja ei.
kakkoskamat on vartavasten hommattu kyytiläisille. Ykkösistä muita voisin lainailla paitti pottaa.

Pakko myöntää... MUN ajokamat on MUN... oon koittanu muokata ittestäni NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ison, että ajokamat on muille lähinnä puolijoukkutelttoja
cool.gif

Hei... Ny on viikonloppu
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Voin minä lainata, jos jollekin kelpaa. Ovat vaan sen verran halpoja, risoja ja paskaisia , että ei ole pelkoa.
Nykyistä muijaanikin saatte minun puolestani lainata tai vaikka omaksi..
tounge.gif

Kypärää olen siskon tytölle lainannut, mutta vain yhden päivän käyttöön... en jättäisi siis kenellekään lainaan mitään varusteista mutta joku tilapäinen lyhyt laina on ihan ok.

En lainaile mitään.. Kakkoshanskoja jos oon vipannu jollekkin muistaakseni..

kyytiläiselle aina lainaan kakkoshanskoja ja kypärää. vanha takki mikä oli päällä kun ryppäsin ni sitä oon joksus lainannu mut eipä sillä enää mitään itse tee kyn olkapäässä on kulunut melkein rreikä

Harvemmin lainailen... Pari kertaa on kypärää ja hanskoja lainattu kaverille.
smile_org.gif

Eipä tuu juuri lainattua.. ehkä jollekin hyvälle kaverille vois kypärää lainata jollekin pikkureissulle.

En lainaa, mutta vanhoja pottia ja muita käytöstä poistettuja varusteita lainaan jos joku on tarvinnut.

Käyttövehkeitä en lainaa.
Vuosien saatossa kaikkia varusteita on jäänyt nurkkiin lojumaan. Jos niitä joku haluaa lainata, siitä vaan. Muutamaa kypärää ei tarrtte välttämättä ees palauttaa.
biggrin.gif

Back