Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
En lainaa. Pyörien vaihdot yhteisellä lenkillä menettelee.
cool.gif

Voihan sitä lainata, onhan siinä kasko jos jotain sattuu..  
bowdown.gif

Tosin voisihan siitä maksun ottaa..  
idea3.gif

mun pärrää ei ohjasta kuin harvat ja valitut itteni lisäks... sen päällä ei edes patsastella ilman lupaa.

mun pärrää ei ohjasta kuin harvat ja valitut itteni lisäks... sen päällä ei edes patsastella ilman lupaa.
Näin oikeestaan täälläkin. Aika harva tuolla voisi koskaan saada ajaa. Pidemmälle reissulle en lainaisi kenellekkään, paitsi faija voisi olla poikkeus. Sen ajamisiin kyllä luotan, ja varmasti korvaa/korjaa jos jotain rikkoo.
smile_org.gif

Melkein kaikki loput kyllä menee osastoon ei.
talktohand.gif

Pelottavin tapaus tähän asti oli se kun kuulin että eräs naispuolinen tuttu oli miettinyt että voisi harjoitella prätkän kytkimen käyttöä MINUN pyörälläni.
crazy.gif
Ei tarvi kyllä nähdä edes unta sellaisesta.
mad.gif

Njaa, sellaselle kaverille kenet tunnen ja kellä itsellä pyörä on, niin voin lainata, mikäli siihen sisältyy optio siitä että saa ite sitten kans sitä kaverin pyörää kokeilla...

En lainaa kelle hyvänsä. Täytyy olla kaveri joka on näyttänyt taitavan ajotyylin. Ja pitää olla ekonomia korvauksiin!

Meillä oli isäukon kanssa sellainen sopimus autosta, että sen saa lainaksi kun palauttaa samassa kunnossa. Pestynä ja tankattuna ja

Kerran se sitten putosi hetkeksi ojanpohjalla ja vääntyi tukivartta. Jou, siinä meni se kesä töitä tehdessä...

Kaveriporukoissa tahtoo nuo takuut, jos jotain sattuu olla liian hepposella pohjalla. Luvataan kyllä, mutta kun sitten napsahtaa niin ei sieltä lompsasta niitä katteiden hintoja löydy saati lunastusrahoja.

Jos tekee mieli päästää sisään, niin pitää olla valmis isäksi, taisi vanha isoäitini opettaa aikoinaan.

Mun motskarin lainaaminen ei maksa mitään, mutta lpauksilla pitää olla katetta. Ei siis lähe ihan kelle tahansa, jos olleskaan.

En lainaa. Jos jotain sattuis lainatessa voitas olla entiset kaverit. Vaikka kaveri lunastais pyörän yms. menis kallista aikaa hukkaan uutta pyörää odotellessa, eikä laskujen maksaminen varmaan herkkua olis kaverillekaan.

lainaaman en ala mut ollaan kaverin kans vaihdettu pyöriä kun tuolla maakunnissa pyöritty.se on ollu ihan hyvä kokemus.

Kyllä mun mopolla pari kaveria on ajanut.
Toinen maksoi siitä muutaman kympin kun olin yhtenä kesänä hetkellisessä todellisessa rahapulassa (opiskeluaikana, en muista miksi).

3. en kyllä antaisi lainaksi... joo kyllä noi jolle uskaltaa antaa kokeiluun niin mahtuu yhden käden sormiin. Tyypit olen antanut parin kaverin kokeilla, kun kuolasivat niin kovin. toisella 9ninja ja toisella ukkoskissa. ja ehtona oli jos hajotat niin maksat +pyörä mulle käyttöön huollon ajaksi. mitään ei käynyt onneksi. ihme juttu tuollainen pyöräkin kun siinä on niin kovin paljon tunnetta mukana...
withstupid.gif

Toki lainaan, mutta niiden lainaan saavien henkilöiden määrä on sitten tasan kaksi. Pyytäjiä riittää, mutta jos kaikille lainais, niin sitten joutuis harrastaan liikaa
kaboom.gif
ja se on kallista hommaa.

Tasan yhden kerran olen antanut serkku-pojan ajaa omalla pyörälläni ja se olikin puhdas vahinko.
Vaihtoehto kolme tuli valkattuua...mutta mikä on äärimmäinen hätä
confused_orig.gif

Luotettavat kaverit saavat halutessaan käydä koeajolla ja läheiset ihmiset halutessaan voivat muutaman päivän pitää lainassa.

En tohdi antaa pyörää kenellekkään lainaan kun mun muiden suojelu vaisto toimii niin hyvin
tounge.gif
Yhdelle kaverille koitin kyllä tyrkyttää koe ajoa mutta ei tohtinut lähteä
confused_orig.gif
Entistä 600 oisin voinut lainata kun sillä ei tapa (ehkä) itteänsä vaikka käyttää kahvaa varomattomastikkin.

Kenellekkään en pyörää lainaa.
Enkä myöskään lainaa kenenkään pyörää.
Koeajaa voipi mopoja kaupassa.

Back