Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Lainaisin vain kavereilla joilla oma mopo, mutta löytyy myös ajokavereita joille en antaisi. Se on toi pyörän lainaaminen vähän kuin naisen antaisi kaverin käyttöön, jos vahinko sattuu niin ajokausi keskeytyy
biggrin.gif

Ei prkl, kyllä tuli vastattua nro 2. Mut kyllä kylmä rinki ajon aikana perseen alla olisi jos joskus tulisin lainanneeksi jollekki....
Ei mielellään.

062802moto_prv.gif
inlove.gif
no ei vaan kyllähän jos on kasassa sitä jokunen koitellu kuhan tuo kasassa muuten hjuva ostopäätös

Semmosille lainaan kellä oma pyörä eli tiedän että osaa ajaa. Mutta niitten on turha edes kysellä ketkä on tyyliin "joskus" ajanu ja "mukamas osaa ajaa" tai "ois kiva vähän kokeilla".

Äärimmäisessä hädässä, harvalle ja valitulle, räntäsateessa, ajotaidot omaavalle voisin antaa ehkä suurella vastahakoisuudella, hampaiden puremisella ja itkulla ja vinkunalla. Jos siis olisin itse lasaretissa. Muutenhan se on omaa ajokautta poies.

Hyvästä syystä ehkä voisin jollekin hyvälle tutulle antaa hetkeksi. Onhan sitä itsekin tullut pyöriä lainailtua, kun ei omaa vielä ollut. Että pitäisi kaiketi antaa hyvän kiertää...

Kaamasen tiellä matkalla pohjoiseen klo 5 aamulla meillä on ollut tapana porukan kesken vaihtaa pyöriä 10 minuutiksi. Muuten ehdottomasti ei.
talktohand.gif

Lainaan, jos tunnen lainaajan ajotavat ja mahdollisista korvauksista sovitaan etukäteen. Niin paljon kuin pientä pyörääni rakastankin, se kuitenkin on vain korvattavissa olevaa materiaa, joten miksei sitä hyvälle ja täysipäiselle kaverille voisi lainata iloa tuottamaan vaikka siksiaikaa, kun on itse reissussa. Täysin mopoa koskaan omistamattomalle sitä en kyllä antaisi edes koeajolle.

eisoo lainaamista jos reissulla vähä vihetaan mutterpyörii
muuten o turha tulla kyseleen

Se on se luottamus, mitä vaaditaan.
bowdown.gif
Lähisuku ja parhaat kaverit kuuluvat mm. mainituun "piiriin".

harvemmin sitä tulee lainailtua..parin kaverin kanssa tehny niin jotta "aja sää mun mopottimel nii mä ajan sun".mielestäin tuo on paras ja toimivin ratkaisu
smile_org.gif

Tiukkaa tekee päästää edes satulaan istumaan, jos ei o varma että kaveri hallitsee raskaan pyörän. Toistaseks vaan 2ihmistä mun lisäks on ajanu mun pyörällä (paitsi ehkä huollon sedät...) ja sillonkin ollaan päikseen vaihdettu ja perätysten ajeltu.
062802moto_prv.gif
sport05.gif
062802moto_prv.gif

En lainaa pyörää enää, keljuttaa naarmut ja viat jota itse ei ole aiheuttanut.
Kustannuksiin osallistuminen nihkeää, yksi maksaa jotta toiset voi ajaa ei onnistu minun kohdalla.
mad.gif

Annan ottaa tyypit, jos tiedän kaverin ajelleen aiemminkin, pitempiä ajoja varten en lainaa, kun on itelläkin käyttöä kesäaikaan mopolla.

Back