• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Halvemmalla saa vuokraamalla jostain muualta
tounge.gif

En!!Ainoa poikkeus on kun ajetaan porukalla jossain ja silloin kamu pyytää koklata jolloin ajan tietty hänen mopolla...!?`
biggrin.gif
eek.gif
tounge.gif

Lainaan kyllä mopoani, en tosin mielelläni mutta jos kaverilla on työkalut levyjarrulukon ja hälyttimen purkuun sekä virtalukon irroitukseen sekä lukkoketjun katkaisuun, lainatkoon vain. Voin vaikka antaa omaksi...

Eipä tule lainailtua, korkeintaan sellaselle kaverille jolla on oma mopo ja vaihdetaan vaihtelun vuoksi vehkeitä keskenään hetkeksi  
sport05.gif

en lainaa, enkä kyllä sais lainata vaikka haluaisinkin... vois olla tullin sedät
veryangry.gif
jos jäis kiinni

Paria poikkeusta lukuunottamatta EN lainaa katupyörää.
Kurapyörää saa kyllä kokeilla.Sillä tulee välillä itekkin kontattua

Juu EI, ihan äärimmäisessä tilanteessa harvalle valitulle, ajokokemusta omaavalle. Päikseen voi mopoja reissun päällä ollessa vaihdella
062802moto_prv.gif
sport05.gif
->
sport05.gif
062802moto_prv.gif

Kyllä se kallistuu tuon yleisen mielipiteen puolelle; voin antaa kokeiltavaksi, jos tunnen kaverin ja tiedän taidot. Pidemmälle reissulle saa olla aika hyvä syy ja kaveri..
cool.gif

Periaatteenani on, että lainaan Mirriä ainoastaan mopollisille, ja yritän arvioida että ko. henkilön ajotaidot ja -tyyli ovat edes jollain tavalla kohdallaan. (siis paremmat ja lainkuuliaisemmat kuin minulla
tounge.gif
)  Pari mopotontakin on kyllä päässyt lainaamaan Mirriä. Kaikki kuitenkin sellaisia jotka olen tuntenut jo pidemmän aikaa. Mitään mahtikäskyä korvauksista en ole koskaan antanut... olen luottanut siihen että jos jotain sattuu niin ne myös korvataan.

p.s. Tämä EI tarkoita sitä että jatkossa kannattaa tulla ruinaamaan... Kukaan muu .ORGilainen ei ole ajanut sillä...
wink.gif
vielä..

Kyllä voi antaa kaverin tyypittää, jos tietää mopon pysyvän käsissä ja kokemusta olevan. Omavastuun olisin itsekin valmis maksamaan, jos kaverin pyörän lippaan...

EN LAINAA!!!

Tähän en tosin laske omaa ukkoani, jolla samanmoinen pyärää. Silloinkin kyllä sydäntä riistää.

Ainoat tilanteet, jolloin joku vieras mun pyörään koskee, kun on sellanen mäki, ku rutakkorallista lähtiessä (jyrkkä  täysin irtosoramöykkynen ja kuoppainen). En oikeesti hirvannu ottaa kaatamisen riskiä, vaan annoin tosi pitkän ajokokemuksen omaavan hepun sen ylös ajaa.

Eli itse kun olen hädässä, ni pakko antaa toisen auttaa, jos ite ei kykene
nixweiss.gif

Mutta lainaa en!!!
mad.gif

En lainaa...ainoat kaverit joille voisin lainata ei omista korttia tai omistaa XT:n joten eivät tarvitse!!

Lainasin viime kesänä 10 sekunnin ajan.... otti lipat nurmikolla ja sen jälkeen oli pikku talkoot....
crazy.gif

Lainaan jos tiedän lainaajan osaavan ajaa , eipä tuota kukaan ole vielä tosissaan lainaksi kysynyt , kai ne tietää kuinka
inlove.gif
olen siihen
tounge.gif

Broidille olen lainannut ainoastaan koska tiedän että osaa ajaa, mutta siitä huolimatta joka kerta kun lainaa ottaa sydämestä..

Äärimmäisessä hädässä pitää ystävää auttaa, eli sillon lainaan ellei muita keinoja ole käytettävissä. Tosin tuolla nykyisellä mopolla ei vielä minun omistusaikana ole muut metriäkään ajaneet
biggrin.gif

Back