• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Pakko kai se olisi lainata kun on itsekin laina vehkeillä saanut aloitella. Totta kaverin pitää osata ajaa jos lainaan pyytää, mutta onneksi ne jotka ei osaa, ei halua edes onneaan koetttaa...

Tuskimpa lainaisin, kun ei taida niin hyvää syytä kukaan keksiä
033102bebe_1_prv.gif

Kyllähän sitä lainata voi kaverille jolla tiedän olevan kokemusta. "Ensikertalaiselle" en valitettavasti enää nykyistäni antaisi... Reissun päällä on mukavaakin kokeilla toisten pyöriä.

Jaa'a, vastasin että vain äärimmäisessä hädässä ja niin se taitaa olla... Olen vasta aloitteleva motoristi ja juuri ensimmäistä isoa pyörää kotiin odottelen. Kaveri kyllä jo totesi, että sillon ku pyörä seisoo tallissa niin sehän olisi hyvä lainata hänelle. Saapa nähä kuinka käy. Lainassa kun tavara ei koskaan parane!!!
cool.gif

Että lainaanko ?
Mopo : EI
Vaimo : EI
Hammasharja : Vain äärimmäisessä hädässä ja silloin ei tarvitse palauttaa.
tounge.gif

yksi vastausvaihtoehto puuttuu, eli "riippuu henkilöstä".

Itselläni on tasan yksi kaveri jolle pyörääni lainaan, tämä siitä syystä että itse muutaman vuoden ajelin hänen pyörällään (samanlainen kuin nykyinen omani) aina sillon tällön. Nykyään tuolla kaverilla ei mopoa enää ole niin tokihan hänelle pitää kulkupeliä välillä lainata...

Onhan tuota tullut lainattua...
Viimeksi tolle jusupuhille, kun harjoitteli korttia varten pujottelua ja hidasajoa sillä
crazy.gif
Tosin olin itse vieressä pelkäämässä
omg.gif

confused_orig.gif
eipä osakaskon voimin paljoa lainata, paitsi jos on varma kuski, ja ite saa ajaa paremmalla perässä ja pelätä.
biggrin.gif

no tulihan tota mopoa lainattua kahdelle kaverille.. ensimmäinen ei saanut käännettyä sitä ja päätyi pusikkoon. sen ajot jäivät siihen.
mad.gif

sitten toinen osasi jo ajaa sillä, tuli vaan "vähän" liian lujaa mutkasta ja eturengas kantinyli ja sinne meni..
= mopossa runko kierona
  paljon naarmuja katteissa
  ryypyn kahva poikki
  ja todella vihainen omistaja  
veryangry.gif

mad.gif

withstupid.gif
enää en kyllä lainaa pyörääni kuin vain toodella tarkoin harkituille..  
withstupid.gif

veryangry.gif

mad.gif

Vain harvat ja tarkkaan valitut herrasmiehet ovat ajaneet mun pyörällä, eli tarkkaan katon kelle annan lainaan.

En lainaa....no okei,godfather vähän kokeili,mutta se on varmaan syntynytkin mopottimen selässä.
wink.gif

Pitää olla TODELLA hyvä kaveri, jotta annan koeajettavaksi. Lainaan pyörääni en anna kuin parille ihmiselle. Se on jämpti!
033102bebe_1_prv.gif

Siskolle olen lainannut ja kaverikin on tyypännyt. Jos kaatuu niin kaatuu. Katteita voi aina korjata...

Sellaisille tutuille ihmisille voin lainata, joilta tiedän löytyvän sekä moraalia että pätäkkää korjata särkemänsä lelut.

Vastaus kohtaan kolme jos mulle tulis yhtäkkiä tie päällä lepra ja kädet putois kyydistä
crazy.gif
enkä pystyi jaloilla ohjaan enkä siis keuliinkaan niin vois tulla kysymykseen toi lainaaminen
bawling.gif
pitää tarkistaa neuvolakortista että onko mut rokotettu tota vastaan ettei tarttis lainata rätkää kellekään
buttrock.gif

Riippuu tapauksesta... Lainaan vähäksi aikaa, ainakin jos itse olen suht maisemissa. Viikonlopuksi tms.en ikinä, enkä kenellekään.

Back