• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Molemmat velipojat ovat saaneet kerran kokeilla. Kokeneelle varovaiselle kuskille voisin antaa kokeiltavaksi.  
eek.gif

Tietyille henkilöille olen jopa itse tarjonnut tyyppejä  
smile_org.gif
, mutta normaalisti melkoisen nihkeetä on tuo mopon lainaaminen  
lookaround_orig.gif
.

Vain muutamalle tutulle voisin lainata!! Ei Jerry sentään mikään kiertopalkinto oo!!
033102bebe_1_prv.gif

Eipä kyllä tule mieleen lainata kenellekään! Muutamat tutut tietenkin koeajolle voivat päästä mutta lainaksi ei kenellekään!

Tähän ois hyvä vastata, että sopii lainata jos saat polettua käyntiin!! ..Siis JOS oisin iso mies ja mulla ois sellanen mopo.
biggrin.gif

Mutta oikeesti... riippuu moposta ja henkilöstä. Ihan uutta omaa hienoa beibee en varmana lainais kellekkää, mutta jotain ihan rutkua saattasin antaakin kokeilla. Time will show.
062802moto_prv.gif

No viime kesänä annoin yhelle tutulle prätkän illaksi lainaan ku siltä oma mopotin petti kesken kesän. Toi illan jälkeen tankki täynnä takaisin ja kiitollisena... Tuli mullekkin hyvä mieli. En kyllä kellekkään keltanokalle omaani lainaisi...
wink.gif

veryangry.gif
 En tietenkään. Kuka sitä nyt rakastaan muille jakaa..
Sais olla sydän kurkussa koko ajan ja miettiä kuinka kireellä se naru nyt on  
eek.gif

Lainaisin tutulle kaverille ilman muuta. Ei ole mulle niin elämän kuoleman kysymys tämä harrastus, että välineet olisi jotenkin pyhiä.

Kerran olen lainannut.Tarkoituksena saada poikani ostamaan mp(kun harrastaa jenkkiautoja..nyyh).EN oo katunut-kloppi totesi : Tämmöinenkin pitää ostaa!!!

Tarkasti harkiten, äärimmäisessä hädässä... Koeajolle voi mennä pyöräkauppaan - siellä on noi korvausasiatkin mietitty ihan valmiiksi!

Kait sitä vois lainata, jos kaveri on sen arvonen...
Asia eri sitten kun kyseessä on (haaveissa oleva) unelmapyörä ZX-6R, niin se lainailu voi rajottua omaan kultaan.

En varmasti. Kyselijöitä on kyllä ollu... Tai ehkä sellaiselle kaverille jolla on satojen kesien kokemus...
biggrin.gif

Paljon on kinuttu, vähän on tullu lainattua.. vain kaikista luotettavimmille&niille joiden tiedän varmasti korvaavan jos lippaa.  
wink.gif

Kyll on erittäin vastenmielinen ajatus pakon edessäkin lainata. Reissun päällä kun tuntee kaverin taidot, pyörien vaihto on OK.
smile_org.gif

Back