• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
tyypit voi käydä ottaan jos on kortti. mutta etta oikeen lainaan, ei onnistu. ja se äärimmäinen hätä on jos emäntä haluu ajaa.
biggrin.gif

on niin uus pyörä et ei pelkoa... jo joku kysyy niin vastaisin varmaan jotain tällaista
033102bebe_1_prv.gif
tai sit jos luvattomia lainaajia niin
kaboom.gif

Lainaksi annan sellaiselle, mikä on ajanut ennenkin prätkää ja tietää kuviot. Mut en niille jotka tulee kysymään tyyliin: "Hei, anna mä vähä testaan. En käy kuin ihan tossa parin kilsan päässä. "
No way! Ostakoot oman tai menkööt ruinaamaan kaupasta koeajoa. Istua nämä sankarit saa, mutta ei ajaa.

Kaverille kyllä, joka on ennenkin kahvoissa ollut..

Vaikka onhan nuo 15 vuotta sitten lainaamani crossisaappaat vieläkin lainamatkassa, missä lie..
nixweiss.gif

Mun pyörä on "Pyhä esine". Siihen ei edes koske, silloin kuin itse nään, kukaan ulkopuolinen. Koeajoa voin harkita, jos tunnen ajokokelaan, hänen tiedot ja taidot ja ajaa pyörällä aktiivisesti. Ja saan kokeilla sen mopoa. Mutta ei kyllä kukaan puolituttu edes pääse lenkille puikkoihin. Noita "legendoja" voisi kertoa alkaen -71 l. tyyliin "100 m ja hautajaiset".

Juu ei sitä ny kaikille mopoo anneta ajoon...et pitää kyl olla tieto et osaa ajaa ja sillonki mietin et kenelle uskallaan antaa
062802moto_prv.gif
thumbs-up.gif

lainaan kylla jos joku uskaltautuu kysyyn...
tounge.gif

viime kesän saldo oli yksi muutaman minuutin lainaus..
ehkei toi xx o ni haluttava koeajettava kohde tai sit oon ni vittumaisen näkönen ettei kukaan etes pyydä...
mut parashan se on itte ajaa...

Laitoin kyllä kakkoskohtaan rastin,mut ne henkilöt joille mä antaisin oman mopon ajettavaksi on laskettavissa yhden käden sormilla...

Lainaan vain kavereille, joilla on itsellään pyörä/ kokemusta pyöristä. En muuten...

Konehan se on vain, ei muita tunteita mukana. Vaimoa, kalsareita, partakonetta(höylän terää) tai hammasharjaa en lainaa kenellekään...

Pyörää ei lainailla...no tietysti eri asia jos on kaverin kanssa ajelemassa niin osaksi aikaa voi silloin ajella toisten pyörillä, mut tällöinkin vaan jos kaveri riittävän kokenut kuski.

En löytänyt oikeaa vaihtoehtoa, joten täytyy sitten selventää...

On kavereita, joille lainaisin ilman turhia housuunpaskomisia. Ja sitten taas on kavereita, joille en pyörää antaisi, vaikka kuinka ruinaisivat.

Kummasti ne joille suostuisin lainaamaan, eivät kuitenkaan pyörää lainaan ruikuta (osa heistä omistaa tai on omistanut pyörän), "sultahan mä saan pyörän lainaan viikonlopuksi"-kommentti aiheuttaa verenpaineen äkillistä kohoamista ja keskustelu joko loppuu kokonaan tai vähintäänkin aihe vaihtuu aika livakasti...

Lainaan vain ERITTÄIN harvoille ja valituille. Turha siis tulla "tyyppejä" ruinaamaan
kaboom.gif
.

Miksipä en lainaisi. Minun tarvii kyllä luottaa lainaajan ajotaitoihin. Mieluiten lainaan päittäin, eli lainaan itse lainaajan pyörää. Kannattaa tulla varovasti ehdottamaan!
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

eipä tuota kovin helpolla lainata edes tyyppejä varten ku en luota kavereiden ajotaitoihin
wink.gif

Lainasin pyörän velipuolelle keskellä parasta ajokautta kahdeksi viikoksi! Suunnitelma oli et se sais sillä vaimonsa houkuteltua mukaan harrastukseen, kun menin hakemaan pyörääni takas niin siinä vieressä kiilteli 2002 mallin Blackbird!

Ei näitä ahdettuja lainailla, liian vaarallista.. Entistä vaparia lainasin muutamalle hyvälle tutulle pari kertaa. Pyörä tuotiin aina pestynä ja tankki täynnä takaisin.

Back