Lainaisitko mopoasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lainaisitko mopoasi - kaverille?

• 1. Lainaan, jos pyydetään.

Ääniä: 103 38,4%
  • 2. En ikinä, ostakoon itselleen oman.

Ääniä: 77 28,7%
  • 3. Vain äärimmäisessä hädässä (mikä voi olla moinen??).

Ääniä: 88 32,8%

• Ääniä yhteensä
    268
Voin lainata hetkeksi henkilöille, joilla on oma mopo, jota saan vastapalvelukseksi kokeilla...
thumbs-up.gif
..
ainoa poikkeus on paras kaverini, jonka tiedän maksavan kaikki mahdolliset kulut, jos pyörälle jotain sattuisi..
smile_org.gif

kerran olen lainannut mopoani vain sen takia, että halusin nähdä jonkun keulivan sillä _kunnolla_..
biggrin.gif
..kiitokset Madmanille..
tounge.gif
..
ja tämä ajoharjoittelu tapahtui tietenkin suljetulla alueella..
cool.gif
Ja aattele nyt kawa600. Minä olisin lainannut mun kavaa Sulle. Kirjoituksistasi näkee, että et ole eilisen teeren poikia.

No. Joku päivä sitten. Oletko muten valinnut jo uuden pärrän?
Oletko koeajanut 10R:ää jossain?

Kaljavelka voitaisiin kuitata täydellä tankilla olevalla koeajolla
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.

Ja aattele nyt kawa600. Minä olisin lainannut mun kavaa Sulle. Kirjoituksistasi näkee, että et ole eilisen teeren poikia.

No. Joku päivä sitten. Oletko muten valinnut jo uuden pärrän?
Oletko koeajanut 10R:ää jossain?

Kaljavelka voitaisiin kuitata täydellä tankilla olevalla koeajolla
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
.
10R:ää olen ajanu n. 15min pari vuotta sitten kun se tuli markkinoille. Valitettavan lyhyt koeajoaika ei tosin ilmeisesti antanut 10R:n tehdä muhun vaikutusta.

Tällä hetkellä toi Kawan Z1000 kiinnostaa aika pirusti....ja vielä kun tuli tälle vuodelle sinisenä niin...
inlove.gif

mut joo....toi koeajo tankillisella kuulostaa erittäin hienolta..
smile_org.gif

Juu, ei tässä eilisiä olla..
biggrin.gif

..mutta periaatteena mulla kuitenkin on, että lainatessani jonkun pyörää, kohtelen pyörää sen omistajan osoittaman luottamuksen mukaisesti...ja samaa odotan myös jos itse lainaan omaani...
thumbs-up.gif

kukin tehköön omilla pyörillään mitä tahtoo, mutta lainapyörä on aina jonkun toisen, joka on uskonut pyöränsä toisen hoiviin...
smile_org.gif

liikkeiden koeajopyörät on sitten asia erikseen...
cool.gif

Juu, ei tässä eilisiä olla..
biggrin.gif

..mutta periaatteena mulla kuitenkin on, että lainatessani jonkun pyörää, kohtelen pyörää sen omistajan osoittaman luottamuksen mukaisesti...ja samaa odotan myös jos itse lainaan omaani...
thumbs-up.gif

kukin tehköön omilla pyörillään mitä tahtoo, mutta lainapyörä on aina jonkun toisen, joka on uskonut pyöränsä toisen hoiviin...
smile_org.gif

liikkeiden koeajopyörät on sitten asia erikseen...
cool.gif
Olen härkä horoskoopiltani. Ja jos mulle punainen vaate pannaan silmien eteen, niin...öööö.

Kerron nyt tähän yhteyteen. Annetaan moderaattorien poistaa.

Mä saan tulipunaisen 1.8 litran Hondan ( auton ) ens viikon torstaina. Ihan uutukaisen
inlove.gif
. Ja soitin justiinsa juniorille sinne inttiin. Arvatkaako, onko se iloinen? Kun se tulee kotiin lomille seuraavana viikonloppuna, niin se joutuu valitsemaan kahden välillä.

Se uusi kava10 vai se uusi Honda?

Armeijan pojilla on lyhyet lomat. Siinä pitäisi valita oman kavan, iskän uuden Hondan... ja tyttöystävän välillä.

Aika kova on valinnan vaikeus.

Katsotaan, kuka voittaa
eek.gif
.

Ps. en ole rikas ja en ole edes paras. Mutta täällä on elävä esimerkki siitä, mitä me kaikki mietitään.

Lainaan jälleen tänäkesänä viikoksi vifferin tutulle
thumbs-up.gif

Ehtona on että tilillä on katetta riittävästi jos jotain rikkoontuu...
ja 100€ kipurahaa..jolla lellin itseäni tuon viikon
033102beer_1_prv.gif

Ihan äärimmäisessä hädässä -ja vain luotettevalle kuskille. Eli tässä maailmassa on 3 ihmistä jolle voisin häntä lainailla
smile_org.gif

Tottakai lainaan ja melkein kenelle vaan. Yleensä on tullut paremmassa kunnossa takaisin, tai on huomattu jotain olevan vialla jota en ole itse huomannut tms tms (niin, mä lainaan vaan paremmille
biggrin.gif
)

Lainaan mutta valikoidusti ja semmoisella kaupalla että vaikka moposta pamahtaisi kampiakseli poikki laina-aikana niin lainaaja hoitaa kuntoon.

Tosin...Vifferi oli tässä vasta viikon lainassa ja siitä on nyt muistona muutoin lähes virheettömässä laitteessa naarmut oikeanpuolen katteessa kun hiekkapiha ja painava pyörä olikin yllättänyt lyhytvartisen lainaajan.

Ei sitä nyt kenelle tahansa tulisi lainattua, mutta jos vaan tiedän, että ajot sujuisivat niin mikäettei.
Voisi kyllä olla aika kova paikka laittaa omia kavereita järjestykseen ajotaitojen mukaan.
Olen kyllä saanut lainaksi kavereilta mopoa, ja siitä pitääkin kiittää!!
Vastapalveluspyyntöjä odotellessa tässä siis ollaan.
Kaikilla on kuitenkin omat pelit alla toistaiseksi.

Kaverin kaverille en kyllä lainaisi, vaan pitäisi itse tuntea ja tietää kuski.

Olisin myös kaivannut tätä "harvoille ja valituille" -vaihtoehtoa, siis pistin ääneni "kyllä, jos pyydetään". Se vie vaan sen verran harhaan, etten kyllä antaisi kenen tahansa sillä ajaa. Hyvän kaverin kanssa vaihdetaan mopoja päikseen jollekin pätkälle. Ja yhtälailla kun se ihminen lainaa miulle mopoaan, niin miksen minäkin lainaisi hänelle - sikäli kun minun pikkumoponi "vaihdossa" kelpaa
biggrin.gif
Mutta joo, satunnaisille ajajille jyrkkä ei, ellei ole ostamassa sitä pois.

kyllä mä lainaan mutta just niille harvoille ja valituille eli niille joiden pyöriä sain lainailla ennen oman hankkimista. kiitos vielä kerran
biggrin.gif

ja lainaisin radalla jollekin joka näyttäisi miten se oikein kulkee - rikkomatta..

muuten vaan kärttäjille näytän
033102ass_1_prv.gif

Tottakai, tosin vain tutuille tai sitten on oltava hyvät suositukset...
wink.gif

Tänäkeväänä jo ehtinyt jopa tarjoamaan Kwaakua ajoon kaverille kun omansa Honley on bashana.(kerrankin näinpäin
cool.gif
) Ei vain kelvannut, kun pidettiin muka liian kovakulkuisena....

Back