Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu kaverista =) Onhan tuota ajeltu toisten pyörillä, ja mikäs siinä ajellessa, kun tietää että ne muutkin osaa ajaa. Ja sitä paitsi eihän ne pyörätkään mitään pyhiä ole. Samaa rautaa mitä kaikki muukin tässä maailmassa.Kerran jossain häiriötilassa annoin kokeilla, mut en ikinä oo keltään ite pyytänyt enkä pyydä.
2. sääntö: jos kuitenkin satut kaatumaan sovelletaan mopossa 2000euron omavastuuta. Sillä saat sitten pitää raadon ja minä ostan ajokuntoisen tilalle, ettei mene minun ajoaikaa korjailuun.
Sulle jäi sitten ne kojot antamatta...Riippuu kaverista =) Onhan tuota ajeltu toisten pyörillä, ja mikäs siinä ajellessa, kun tietää että ne muutkin osaa ajaa. Ja sitä paitsi eihän ne pyörätkään mitään pyhiä ole. Samaa rautaa mitä kaikki muukin tässä maailmassa.
Samaa mietin kun tota sun edellistä viestiä luin.. Nooh jospa sit ens kesänä..Sulle jäi sitten ne kojot antamatta...Riippuu kaverista =) Onhan tuota ajeltu toisten pyörillä, ja mikäs siinä ajellessa, kun tietää että ne muutkin osaa ajaa. Ja sitä paitsi eihän ne pyörätkään mitään pyhiä ole. Samaa rautaa mitä kaikki muukin tässä maailmassa.
saat sen tuolla hintaa kyllä helpommallakin kuin kaatamalla2. sääntö: jos kuitenkin satut kaatumaan sovelletaan mopossa 2000euron omavastuuta. Sillä saat sitten pitää raadon ja minä ostan ajokuntoisen tilalle, ettei mene minun ajoaikaa korjailuun.No mikäs mopedi se on? Jos ruvettais kaveeraamaan, niin minä voisin sen sulle käydä kaatamassa jos speksit täyttyvät![]()
![]()