Länsi-Uusimaan ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tachometer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tachometer

Tuuliviiri
Tässä olen kovasti miettinyt, että on PK-ajeluita, Itä-Uusimaa -ajeluita ja niin edespäin, mutta eikös löytyisi muka ajeluporukkaa Lohja, Karjalohja, Nummela, Vihti, Karkkila, Pusula, Nummi, Nummi-Pusula, Forssa -akselilta?

Ei tarvisi aina kokoontua sinne Helsingin tai Itä-Uudenmaan suuntaan, varsinkin kun meillähän ne parhaat mutkapätkät kuitenkin on
smile_org.gif

Tässä olen kovasti miettinyt, että on PK-ajeluita, Itä-Uusimaa -ajeluita ja niin edespäin, mutta eikös löytyisi muka ajeluporukkaa Lohja, Karjalohja, Nummela, Vihti, Karkkila, Pusula, Nummi, Nummi-Pusula, Forssa -akselilta?

Ei tarvisi aina kokoontua sinne Helsingin tai Itä-Uudenmaan suuntaan, varsinkin kun meillähän ne parhaat mutkapätkät kuitenkin on
smile_org.gif
No,no Hyvinkää on pääkaupunkiseutua,täältä lähtöpiste/paikka!  Esim. ABC-Hyvinkää?  Motorilta ylös,sitten kääntyminen vasemmalle,jne,sieltä löytyy, parkkitilaa,ym!
smile_org.gif

Ei muuta kuin heität mikä olisi sopiva ajankohta esimerkiksi Saukkolan Essolla jaa ei ST1:nenhän se nykyään on. Siitä se lähtee että joku päättää että näin tehdään ja saa aikaiseksi ilmoittaa vielä että mihin aikaan ja missä ja ketkä.

Guten idee!! Khyl mä voisin mukana olla
062802jumpie_prv.gif

Yksi lähtöpaikka vois myös olla Karnaisten ABC, helppo tulla esim. motaria pitkin ja ylös rampista num. 22...

smile_org.gif
Löytyiskö ajomiehiä/naisia huomenna sunnuntaina Länsi-Uudeltamaalta, lähtö vois olla vaikka Myllylammelta klo 12.00 luultavasti sen paikan tietää näillä nurkilla asuvat . Vauhti olis "sopiva" itse lähden ainakin sieltä huomenna tupakan jälkeen ajamaan, eli sinne ne jotka ei halua ajaa yksin.
062802moto_prv.gif

Ite voin vielä taipua tuohon bemböle, veikkola, kivenlahti, siuntio, kirkkonummi suunnalle
biggrin.gif

Eli jos sielt lähtöö ni mukana
smile_org.gif

Ite voin vielä taipua tuohon bemböle, veikkola, kivenlahti, siuntio, kirkkonummi suunnalle
biggrin.gif

Eli jos sielt lähtöö ni mukana
smile_org.gif
Siel on kuule liikaa "sinivuokkoja" näin keväisin, ja mitäs siellä pyörit ympyrää ,anna hanaa motarilla niin aukee tukkeiset putket näin talven jälkeen. Ja tietäen sun "köröttelytyylin" niin ei kauaa kestä niin oot Pyllylammella. t.
biggrin.gif

Eiköhän täältä pystyis toisaallekki lähtee. Melkosta köröttelyä kyl tää miunki ajelu aina
biggrin.gif

Mutta jos ei ole ketään Tachomeetri tms tulossa niin voin minäkin "körötellä" vaikka Mankin "Essolle" vai mikä soppaasema se nykyään on.

>Jaaha alkaa löytyä "sunnuntai köröttelijöitä" seurataan tilannetta.

>No prkl Mr minä naapurihan se siellä "uhoaa"
biggrin.gif

Tää ois kyllä hyvä setti tulos mutta toi mopo on vielä uinumassa. Vapun jälkeen sitten....
062802moto_prv.gif

Back