Tuonmoisiakin on kaupan. Liekkö edukkaamminkin jostain saatavilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Louisilta saa 100 euroa halvemmalla. Plus toimituskulut. Itse olen ajeluttanut 5-vuotiasta poikaa alla olevalla "takapenkillä" maks 10 minuutin lenkkejä. Ylettyvätpä jalatkin tapeille kun ei ole liian paksua penkkiäTuonmoisiakin on kaupan. Liekkö edukkaamminkin jostain saatavilla.
+1Mä olen vahvasti sitä mieltä että muksun sitominen kiinni pyörään tai kuskiin on vihoviimeinen temppu.
Silja-Line;n "remmi" on sitte päässy palveleen paaaaaaljooon tärkeempään tehtävään ku se alunperin oli ajatellutkaan,varmaan on paljon ylpeämpi uudesta hommastaan.Tuli testattua jälkikasvun kyyditystä ja hyvinhän se sujui. Molemmilla pojilla ylettyi jalat tapeille hyvin ja kiinnipitämispuolen ratkaisin sitomalla vyötärölleni tuollaisen silja line merkkisen kuormahihnan, jonka alkuperäinen tarkoitushan on kiinnittää tuliaiskaljat kärryyn. Mä olen kyllä hyödyntänyt ko remmiä enemmän matkalaukun varmistuksena lomareissuilla, mutta tuli mieleeni, et sopiihan se hyvin tämmöisen kaljavatsankin vyöttämiseen![]()
Selän takana on vielä varmistuksena selkänojalla varustettu perälaukku ja hommahan sujui tosi hyvin. Pojat osasivat olla pienen alkukankeuden jälkeen kyydissä niin hyvin, ettei edes mutkatiellä huomannut eroa yksin ajoon. Ans kattoo, et koska emäntä innostuu lähteen kyytiin![]()