• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lasten ajelutusta...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
onhan nuita lasten ajeluttamisia ollu kautta aikojen. tuskin siinä ideana kuitenkaan on lähtee mihinkään mutkapätkälle vedättään, vaan ihan jossain parkkialueen ympäri tjs. varmasti innokkaalle lapselle riittää se pienikin rundi, tai vähintään pyörän päällä istuminen mikäli ei lapsella pituus ihan vielä riitä.

esim. 19.5. Lauantaina on HDCF:n leluralli jossa osanottajat hankkii omavaraisesti jonkun lelun tai sensemmosen millä ilahduttaa kohteeksi valitun lastenkodin tai lastensairaalan lapsia ja nuoria. näissä on yleensä halukkaat lapset ja nuoret päässeet kojareille. mutta se fiilis mikä niille siitä itse tapahtumasta jää, on lienee pääasia, ja sen fiiliksen nämä tulevaisuuden toivot muistanevat pitkään.

edit. noku kirjotusvirheitä..

062802jumpie_prv.gif
eikö täällä (Org) ole yhtään "lulla" porukkaa,siis
sivuvaunu,sellasilla on ainakin täälläpäin joskus lapsia kyyditetty.

Jahka tarkempi aikataulu selviää, niin tottahan toki voin lähteä itsekin mukaan, ellei ole muita esteitä.
smile_org.gif

Kuulostaa ihan mukavalta idealta ja tottakai saa muksut lenkin päiväkodin ympäri, jos haluavat.

Herranjestas nyt sentään..

Joo, elikkä juttelin pomolle asiasta ja koska meillä alkaa syksyllä liikenteeseen liittyvä teema, niin sehän olisi melko hyvä ajankohta tuoda pyöriä näytille! Eikö?
Mutta nyt en tosiaan osaa sanoa tarkemmin, kuin että elokuun alussa... Ja luultavasti n. klo: 14 olisi hyvä aika...

Hienoa, että moni on kiinnostunut asiasta, toivottavasti saadaan aika sopimaan mahd.monelle!
cool.gif

062802moto_prv.gif

:orgmp:joo itse nurmijärveläisenä voisin tulla jos aika on tuossa 14.00 jälkeen. myohemmin kuullaan missä pääin nurmijärveä ?Minulla naku pappa mopo , toivottavasti erillaisia pyöriä näytillä vai liekkö ääni pääasia . seppo

..Kyllähän näytille voisin lapsille tuoda tuon härpättimen mielelläni ... Mutta kyydittäminen on pois laskuista....

Ihan hyvä idea, mutta tuo kyydittäminen on laskuista pois minultakin. Tuossa naapuritalon kahdelle räkänokalle olen esitellyt tuon oman pyörän tapaisen varmaan sata kertaa. Ovat myös käyneet katsomassa vuoronperään isän tai äipän kanssa kuulema siitä lähtien, kun toin sen tuohon parvekkeen alle parkkiin. Tiedä vaikka minäkin tulisin sinne Nurmijärvelle, jos aikatauluun sopii.
sport05.gif

Vieläkö löytyy lisää lasten ilahduttajia?? 17.8. olisi mahdollisuus kääntää yhden Nurmijärveläisen päiväkodin lapsien naamat muistuttamaan Hangon keksiä, vain tulemalla pyörineen paikalle...
Ottakaahan yhteyttä!

062802moto_prv.gif

Johanna

voisin yrittää paikalle kanssa, mutta luvata ei uskalla. töistä kun ei aina tiedä
nixweiss.gif

tai sitten sovitaan eri aika jos haluat että tuon näytille muutaman minimoton ennemmin.

voisin yrittää paikalle kanssa, mutta luvata ei uskalla. töistä kun ei aina tiedä  
nixweiss.gif

tai sitten sovitaan eri aika jos haluat että tuon näytille muutaman minimoton ennemmin.
Olis kyllä kiva jos pääsisit paikalle!  
smile_org.gif
Laitan vaikka privana vielä osoitteen jne. Toivottavasti pääset edes jonkin päristimen kanssa paikalla  
biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Hmmmm....kun tuo jänkhäkin jää väliin niin voisihan tuota yrittää jahka selviää millaisella kokoonpanolla tuo meidän naisväki lähtee fudisturnaukseen.

Toki paikka ja aika olis aika pop
smile_org.gif

Pahus ku on iltavuoro...
confused_orig.gif

Olisin tuonu Customin. 3-vuorotyöläiselle ei mikään vuoro ole hyvä.

Omaa 5 v. poikaani olen ajeluttanut pihassa (20 metriä suuntaansa) kävelyvauhtia ja tykkää niin perskuleesti.

Onko tuo klo 14 edelleen voimassa? Loma alkaa tuona päivänä, joten ehkä pystyisi... Nurmijärven kirkonkylälläkö?

Natiaiset on innoissaan, kun saa painaa starttinappia ja pyörä mörähtää käyntiin. Muutaman hangonkeksinaaman olen silläkin saanut aikaiseksi. Sitten vielä satulaan istumaan itse vieressä vahtien ja vähän kaasutellen niin on aika elämys jo.

Jep, veljen arviolta (
lookaround_orig.gif
) 4-vuotias nassikka haluais päristellä aina mopon päällä. Ja kun koneen laittaa tulille veijarin istuessa tankin päällä ja näyttää että käännä kahvasta, niin hetihän se kääntää rajoitinta vasten paukkumaan. Selvää motoristin ainesta siis.  
tounge.gif

Viimeksi mökillä myös ajeltiin nurmikolla kaksi päällä (veitikka [Edit: siis se pieni.. tai siis..
biggrin.gif
] mun edessä). Kummallakaan ei ollut mitään varusteita ja silti selvittiin hengissä. Go figure?!  
baaa.gif

Back