onhan nuita lasten ajeluttamisia ollu kautta aikojen. tuskin siinä ideana kuitenkaan on lähtee mihinkään mutkapätkälle vedättään, vaan ihan jossain parkkialueen ympäri tjs. varmasti innokkaalle lapselle riittää se pienikin rundi, tai vähintään pyörän päällä istuminen mikäli ei lapsella pituus ihan vielä riitä.
esim. 19.5. Lauantaina on HDCF:n leluralli jossa osanottajat hankkii omavaraisesti jonkun lelun tai sensemmosen millä ilahduttaa kohteeksi valitun lastenkodin tai lastensairaalan lapsia ja nuoria. näissä on yleensä halukkaat lapset ja nuoret päässeet kojareille. mutta se fiilis mikä niille siitä itse tapahtumasta jää, on lienee pääasia, ja sen fiiliksen nämä tulevaisuuden toivot muistanevat pitkään.
edit. noku kirjotusvirheitä..
esim. 19.5. Lauantaina on HDCF:n leluralli jossa osanottajat hankkii omavaraisesti jonkun lelun tai sensemmosen millä ilahduttaa kohteeksi valitun lastenkodin tai lastensairaalan lapsia ja nuoria. näissä on yleensä halukkaat lapset ja nuoret päässeet kojareille. mutta se fiilis mikä niille siitä itse tapahtumasta jää, on lienee pääasia, ja sen fiiliksen nämä tulevaisuuden toivot muistanevat pitkään.
edit. noku kirjotusvirheitä..
joo itse nurmijärveläisenä voisin tulla jos aika on tuossa 14.00 jälkeen. myohemmin kuullaan missä pääin nurmijärveä ?Minulla naku pappa mopo , toivottavasti erillaisia pyöriä näytillä vai liekkö ääni pääasia . seppo