Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeileppa eri liittimissä, mulla piti olla vielä + kaapeli - paikassa...Laitoin tripleen ledi-vilkut eteen ja taakse.Hankin samalla 3-napaisen releen,eikä välky enää ollenkaaNäiköhä ois kuitekii pitäny olla se 2-napainen? Orkkis releellä vilkuttaa taas varsin tiuhaan.. Tuo 3-napainen oli muuten tehoalueeltaan muistaakseni 2-100w.Tarviiko olla esim. 0-50w,että alkaa pelittää?![]()
Mikäs niistä sulla on käytössä? Monta jalkaa ja minkä muotonen jne? Meneekö suoraan vanhan tilalle vai pitääkö kaapeleita viritellä? Pitäis iteki käydä hakee yks.mjaa, miulla toimii kyllä täysin tuo motonetin rele![]()
Jack lilleyltä ne marco design etuvilkut ja taakse pistin katevilkut. No nyt tuli testattua se motonetin 2-napainenkin..Onko jotku tietyt vilkut jo mielessä? Itselläni on sama projekti edessä, mutta en tiedä vielä mistä hommaisi ja minkälaiset.
Ei ehkä kannata vastuksia alkaa laittelee... itse joskus nelisen vuotta sitten Hornet900:een laittelin ja niitä joutui laittaa aika monta, ainakin niitä silloisia AllRightin vastuksia, ja maksoivatkin aika paljonOstin 4kpl Kellermannin led-minivilkkuja vm.2007 speed tripleen.![]()
Kannattaako vaihtaa rele elektroniseen vai laittaa jokaiselle vilkulle erikseen vastuksia väliin? Mikä olisi sopiva koko vastuksille?
Joo mp liikkeissä kyllä on suolanen hinta noilla vastuksilla.Ei ehkä kannata vastuksia alkaa laittelee... itse joskus nelisen vuotta sitten Hornet900:een laittelin ja niitä joutui laittaa aika monta, ainakin niitä silloisia AllRightin vastuksia, ja maksoivatkin aika paljonOstin 4kpl Kellermannin led-minivilkkuja vm.2007 speed tripleen.![]()
Kannattaako vaihtaa rele elektroniseen vai laittaa jokaiselle vilkulle erikseen vastuksia väliin? Mikä olisi sopiva koko vastuksille?![]()