Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu, ja "kapteeni amerikan" pyörä oli legendaarinen jos mikä! siitäkään ei oo muutakun replicoita olemassa!Niijoo, eipas kukaan ole viela maininnut HD WLA:ta, se jos mika on klassinen ja perinteinen sotapyoraSamaten XLCR on upea, ja harvinainenkin jo tanaan...![]()
mulla on tommosen kone tallissaHonda CB 125 Twin![]()
Äänet oli kuin suihkumoottorissa kun sillä lasketti kesäyönä 14000 kierrosta taulussa..![]()
Tulipa ihan vuosi -73 mieleen.![]()
Sen peruina mulla on tommosen pikkasen kinni leikanneita mäntiä ja hiukan vääriä kiertokankia tallissa.![]()
On. Muutama vuosi sitten 'Moottoripyörän historia'- tms. -näyttelyssä Taideteollisessa museossa tuollainen oli. Sahara -värityksessä oleva sotapyörä. Hienossa kunnossa vielä.Miten olis II-maailmansodan aikainen "sotasyntappi" (Zyndapp) sivuvaunullisena. Sivuvaunun pyörä vetävä, pakki ja muuta mielenkiintoista. Onkohan jossakin Suomessa toimiva yksilö.
Voipi olla hintava, jos joku tuommoista olis myymässä.Tollasen upeakuntoisen sivuvaunu-sotanorsun näin Maunulan majalla Hkissä n. 1 kk sitten. Olihan jämerän näköinen peli!![]()
Kk:ta ei kuelemma saa pitää asenettuna ajon aikana. Miksiköhän?? Sehän hillitsis tehokkaasti roadragea..
![]()
Mulla on tommonen ajossamulla on tommosen kone tallissaHonda CB 125 Twin![]()
Äänet oli kuin suihkumoottorissa kun sillä lasketti kesäyönä 14000 kierrosta taulussa..![]()
öö, toi Maltan Risti-teema viittais Jesse Jamesiin (siis sihen Motorcycle Mania&Monster Garage-tyyppiin, sukua kyllä alkuperäselle pyssysankarillekkin)? Fillaria en tunnista.Tässä on kanssa aikasta legendaarinen pyörä:
![]()
Edit: Käsi ylös, joka tietää pyörän ja kuskin...
yyterimiitingissä kävi sellainen täysin varusteltu sotazyndapp, zyntitappi. porukka siinä jutteli sotapukuisen aidon 40-luvun wehrmachtin asussa ajaneen kuljettajan kanssa, samoin mä hieman.Tollasen upeakuntoisen sivuvaunu-sotanorsun näin Maunulan majalla Hkissä n. 1 kk sitten. Olihan jämerän näköinen peli!![]()
Kk:ta ei kuelemma saa pitää asenettuna ajon aikana. Miksiköhän?? Sehän hillitsis tehokkaasti roadragea..
![]()