Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuo zimbvelainen viittomakieli vois olla kova juttu.Tää oli hyvä.Otin osoitekirjasta tiedot tikulle ja huomenna meen kirjastoon kokeileen josko hyville ystäville vois tilata seuraa.En viitti omaa konetta saastuttaa.p.s. Tilasin Jinx sulle jehovat kotiin tutkimaan maksutta raamattua.![]()
Joo kyl varmasti ottaa tilauksia vastaan vielä itse päivänäkin. Se vaan puhelimessa sano jotain siihen suuntaan, että jos varataan pöydät esim 25 hlölle eikä yksikään syö, niin sitä ei voi tehdä koska syöviäkin asiakkaita löytyy ja niillä on ehkä baaripöydät/puoli erikseen. Ja sitten taas jos joku syökin ja istutaan baaripöydissä niin.... Ja on helpompi tehdä esivalmisteluja kun tietää että tullaan tiettyyn kloaikaan. Jotain tällasta...^ Ilmot ruokavalinnoista varmaan sulle yv:nä vai tänne listalle? Toisaalta ymmärtää ravintolaa (osaa varata safkaa, ettei tuu yhtäkkiä 25 tilausta samantien), mut silti... Eihän sitän ny vielä osaa päättää et syökö ja jos syö niin mitä (kun mieli kuitenkin muuttuu).. Mut ehkä ne ottaa tilauksia vastaan vaikkei etukäteen ilmoitakaan...![]()
Mä voisin tommonst hampurilaista maistaa. Eli mulle nro. 31-31. AMARILLO BIG BURGER - "The Legend" 12.90
Kaksi kunnon burgerpihviä (à 110 g), cheddarjuustoa,
Amarillon BBQ-kastiketta, marinoitua punasipulia, tomaattia,
amerikansalaattia, kurkku- ja chili-valkosipulimajoneesia sekä ranskalaiset.