• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Liedon motoristikirkko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Milla, mulle
sanoi:
-14. GARLIC CHICKEN [L][M] 14.80
Makeantulisella valkosipulitahnalla kruunattu pariloitu broilerinfilee, Crispy Slice -perunoita, coleslawta ja kirsikka-punaviinikastiketta.
.

Juu hei mähän siis olen tulossa tänne myös, toivonmukaan ehdin sinne apsille ajoissa..
lookaround_orig.gif

Missäs päin Turun keskustaa on mopoparkkeja, siinä Amarillon nurkilla? Vielä on neuvottelut kesken, mutta kait sitä Jyväskylästä seitsemäksi Turkuun ehtis ja siitä hämärän turvin kotiin.
sport05.gif

Antaa nyt olla, mutta pitäkää henkevät kekkerit te jotka menette paikalle. Tämä pakana ajelee muualla silloin.

Amarillossa seuraavia hintoja juomissa:

Tarjouksena tällä hetkellä on olvi 0,4l , fizz siiderit 0,3l , talon viinit 12cl ja limu (saa juoda niin paljon kun haluaa) kaikki 2,49e!!!

Lisäksi heillä on "porukalla edullisemmin" -kampanja eli osta 4 maksa 3 (tarjoavat edullisimman). Tämä edellyttää kyllä, että näiden neljän laskut tulevat samaan.

Lisäksi on myös tietysti asiakasomistajatarjoukset sekä Amarillon 20v- juhlatarjoukset!

sanoi:
Missäs päin Turun keskustaa on mopoparkkeja, siinä Amarillon nurkilla?

Torin laidalla on ainaki ollut, Kauppiaskadulla. En tiedä onko Wiklundin laajennus muuttanut asianlaitaa, mutta siinä on siis ainakin ennen sitä ollu pyöräparkki...

Kyllä siinä mun mielestä on edelleen. Puolalanpuiston nurkalla on myös (katua en nyt muista) ja kristiinankadun ja linnankadun risteyksessä

Myös Kristiinankadun ja Linnankadun kulmassa on pyöräparkki Ärrän edessä.

Edittinä: Toivotaan että FMI:n sääennuste lauantaille EI pidä paikkaansa.

aika julmaa keliä lupaa lauantaiksi  
ghostface.gif

saa1.jpg

Edittiä: äsken lupasivat kymppiuutisissa, että sadealue olisi jo menny iltapäiväksi ja lämmintäkin +14  
062802jumpie_prv.gif

Joo niin lupaa vähän vettä niskaan, mutta tuuttehan silti illalla Amarilloon ottamaan olutta mun kanssa, siellä on märkää vaan lasissa  
033102beer_1_prv.gif

Joo niin lupaa vähän vettä niskaan, mutta tuuttehan silti illalla Amarilloon ottamaan olutta mun kanssa, siellä on märkää vaan lasissa  
033102beer_1_prv.gif
Vielä harkinnassa...

Eilen kävin ajelemassa kupittaalla ja on kyllä luvattoman kauhiassa kunnossa se parkki vielä.

Ilmeisesti eivät aiokaan uutta mustaa pintaan laittaa??

Vesisade siihen päälle vielä ja on aika kuravelliä koko alue...  
sad_orig.gif

Vielä harkinnassa...

Eilen kävin ajelemassa kupittaalla ja on kyllä luvattoman kauhiassa kunnossa se parkki vielä.

Ilmeisesti eivät aiokaan uutta mustaa pintaan laittaa??

Vesisade siihen päälle vielä ja on aika kuravelliä koko alue...  
sad_orig.gif
Joo, sitä aluetta kuulemma rajataan jotenkin ilmeisesti (näin kertoi Liedon seurakunnan tiedoitusvastaava) ja sitten jatketaan pidemmälle alueelle sitä parkkeerausta, toivottavasti johonki missä olis asfalttia.

Jos löytyy niin ottakaa silti jokin tuki mukaan, minkä saa vedettyä jalkatuen alle jotta pyörä pysyy pystyssä esim. kurkkupurkin kansi tms. Siellä on tosiaan joku remontti menossa...

Näyttää säätilanne kyllä vähän parantuneen, Foreca lupaa aamulle vettä ja ilmatieteenlaitos taas pe-la väliseksi yöksi... Päivällä ei siis kai pitäs sataa... Toivossa on hyvä elää
thumbs-up.gif

Back