Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan meinas ruveta naurattamaan.Mitäs jos ajaa keula ilmassa (mitä ei tietenkään kukaa tee!) niin välähtääkö silloinkin? Ku eikö siinä oo peräjälkeen kaksi anturia ja jos vain yksi rengas menee yli niin luuleeko kamera että kyseessä on pitkän akselivälin omaava ajoneuvo?
Voisiko tällein "antaa" sakon takana ajavalle autolle? Pyörän takarengas on ajoneuvon eturengas ja auton etuset ovat ajoneuvon takarenkaan jolloin välähtää. Kunhan tuli mieleen.![]()
![]()
ei ole pyörä omissa nimissä vai? siinä tapauksessa se kenen nimissä pyörä joutuu joko osoittamaan kuljettajan virkavallalle tai maksamaan mahdolliset rapsut omasta pussista. käsittääkseni.Eikä voi vaikka ottaisi takaa, mun rek.nro. perusteella ei saa mun osotetta![]()
Kokemuksesta:ei ole pyörä omissa nimissä vai? siinä tapauksessa se kenen nimissä pyörä joutuu joko osoittamaan kuljettajan virkavallalle tai maksamaan mahdolliset rapsut omasta pussista. käsittääkseni.Eikä voi vaikka ottaisi takaa, mun rek.nro. perusteella ei saa mun osotetta![]()
joo, näinhän se itseasiassa meneekin. jos omistaja/haltija ei oli kuvan perusteella kuljettaja eikä ko. henkilö ketään vasikoi jää sakko osoittamatta kenellekkäänKokemuksesta:ei ole pyörä omissa nimissä vai? siinä tapauksessa se kenen nimissä pyörä joutuu joko osoittamaan kuljettajan virkavallalle tai maksamaan mahdolliset rapsut omasta pussista. käsittääkseni.Eikä voi vaikka ottaisi takaa, mun rek.nro. perusteella ei saa mun osotetta![]()
Ei joudu selvittämään omistaja kuljettajaa. Kuulusteluissa kun kiistää luovuttaneensa ajoneuvoa,eikä sakkoja maksateta omistajalla,mikäli kuljettajaa ei tavoiteta.
tiedä sit miten/koska ottaa, eri teiden kamerat/anturit erilaisia..? 2 kertaa on mun mopolle salama välähtänyt...Ei ne aina pyörästä kuvaa ota! Tolpassa oli kamera ja minulla nopeutta riittävästi mutta salamavalo ei vaan räpsähtänyt. Nähtävästi silmukka ei silläkertaan ottanut pyörästä tietoa, kuten ei liikennevalojenkaan silmukat välillä.
Viranomaisethan kyllä nämä tiedot saa vaikka ois osoitteenluovutuskielto päällänsä mutta jos tosiaan niinkuin tuossa aikasemminkin todettin ettei oo omissa nimissä niin sitten tuskin sun osotetta saavat.Kyllä sitten on hienot kamerat jos mp saa postia, kun näissä vehkeissä ei ainakaan mulla ole edessä lappua jonka perusteella voisi lähettää... Eikä voi vaikka ottaisi takaa, mun rek.nro. perusteella ei saa mun osotetta![]()
Samaa asiaa ihmetteli ruåtsin tuttu, kun ajeli tutkanpaljastimen kanssa tolppaan. Tolppa välähti, mutta tutkanpaljastin oli hiljaaNe anturit toimii induktioperiaatteella, ts. "haistavat" yli liikkuvan metallin (sähkönjohteen). Sillä ei ole mitään väliä kumpi rengas on tiessä kiinni, vai onko kumpikaan, kunhan vaan riittävän paljon metallia sujahtaa "riittävän" läheltä sitä johdinta ohi.