Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
!!?OMFG!LiFePo-akun kasailee itse muutamalla kympillä.
Ohjeet
Ilmotteletko aina kun olet lähdössä radalle!!![]()
Ei käsitetty... LiFePo hyvänä puolena on just palamattomuus/räjähtämättömyys.!!?OMFG!LiFePo-akun kasailee itse muutamalla kympillä.
Ohjeet
Ilmotteletko aina kun olet lähdössä radalle!!![]()
Läppä! Ite kyhätty josta seuraa iso pamaus!
![]()
Kyl tollasen varmasti kyhää itekki jos tietää mitä tekee!
Edit. Ja toivottavasti kukaan ei ymmärtänyt väärin! Mä en todellakaan tiedä!
Ohituskiihtyvyys on nyt omaa luokkaansa, sitkeys ykkösvaihteella 80-120 km/h parani lähes 0.02s.Dataa Please.... Paljonko parani kierrosajat ja kilpailusijoitukset.... ?![]()
sanoi:Types of chargers
Basic - These charge at some pre-set or selectable amperage which tapers off as voltage increases. We reccommend a 3 amp charge rate for general use or an 8 amp rate fast charging. Never exceed 10 amps! You cannot leave a basic charger connected or they will overcharge. You must monitor voltage and disconnect or use a timer. Disconnect when the battery reaches 14.4 volts or the current drops to .05 amps.
Smart Chargers - These go through a bulk charge as described above then either cut off completely or most likely cut back to a lower trickle charge. These are fine but also should not be left connected. Remove the battery after the trickle charge is reached.
Trickle Chargers - These are nothing more than low rate chargers and will still overcharge if left connected. They charge at low amperages and take a while but will work if you disconnect them at 14.4 volts.
Float chargers - A good brand is called "Battery Tender" These are usually low rate trickle chargers that cut back to a "float" rate and can safely be left connected for storage purposes.
Eikös tuossa väitetä että älylaturikin pitäisi vörkkiä ihan hyvin. Kunhan sitäkään ei jätä kauaksi aikaa kiinni. Oma Ctek lataa 14.4v jännitteellä ellei käytä talvimoodia 14.7v. Eikös valmistaja suosittele juurikin tätä 14.4v jännitettä lataukseen? Kumpihan on muuten parempi, Mp-moodi 0.8a vai automoodi 3.6A, ko. tehot siis omassa Ctek:ssä. Vois kyllä laittaa tuohon hintaan harkintaa kevyemmän akun, siis tää jenkkiläisen firman tuote. Kuinkahan kauan nää oikeesti kestää tavallisessa käytössä, pyörässä jossa on oma laturi. Itsellä tarkoitus lähinnä keventää pyörää joka on sekalaisessa katu- ja ratakäytössä.Normilaturi toimii hyvin. Älylaturi harvemmin. LiFe-laturit ovat vain nopeampia.
sanoi:Hi friend,
Thank you for your asking.
I think what you mentioned is those two terminals see the below link :
-linkki-
For the 4-cell battery pack, is it the same as this 4S1P PACK ?
if the two red connector is what you need, then we will connect one connector to this D4 battery pack made of A123 26650 cells with 10awg silicon wires and the other one is connect with 10awg wires and rings. the price is $56 per pack, you can pay it by paypal.
hope to hear from you soon
Best regards
ray
Ei ainakaan meillä tuntunut CTEK toimivan. Se ilmeisesti ei osaa päättää millä virralla latailisi.Eikös tuossa väitetä että älylaturikin pitäisi vörkkiä ihan hyvin. Kunhan sitäkään ei jätä kauaksi aikaa kiinni. Oma Ctek lataa 14.4v jännitteellä ellei käytä talvimoodia 14.7v. Eikös valmistaja suosittele juurikin tätä 14.4v jännitettä lataukseen? Kumpihan on muuten parempi, Mp-moodi 0.8a vai automoodi 3.6A, ko. tehot siis omassa Ctek:ssä. Vois kyllä laittaa tuohon hintaan harkintaa kevyemmän akun, siis tää jenkkiläisen firman tuote. Kuinkahan kauan nää oikeesti kestää tavallisessa käytössä, pyörässä jossa on oma laturi. Itsellä tarkoitus lähinnä keventää pyörää joka on sekalaisessa katu- ja ratakäytössä.Normilaturi toimii hyvin. Älylaturi harvemmin. LiFe-laturit ovat vain nopeampia.
Ainakin minulla oleva "älylaturi" pudottaa latausvirran sitä alemmaksi mitä lähemmäksi tavoitejännitettä tullaan, siirtyen lopuksi pienen virran ylläpitolataukseen. Siksi ei kai toimi noiden litiumien kanssa.Ei ainakaan meillä tuntunut CTEK toimivan. Se ilmeisesti ei osaa päättää millä virralla latailisi.
Eri akkuja; Lipo ei oo sama kuin LiFePO4. LiFePO4 akuissa ei "pitäisi" olla räjähdysriskiä.Muutama esimerkki ylilataamisesta:
http://www.youtube.com/watch?v=z3o_2mwRPdw
Silti meinasin kokeilla ja ostin tollasen halvan kiinalaisen...