• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Loobman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simbad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilasin joutessani 12:n paketin, niistä kaksi menee omaan käyttöön ja loput jaetaan privaviestijärjestyksessä. Paketti tulee siis Helsinkiin ja halukkaat hakevat omansa Tapanilasta, Otaniemestä tai PK-torstaimiitistä. Hinta on 9,5 GBP per kipale (eli nettohinnaksi tulee 15 e per nenä), maksu tapahtuu tavara käteen, maksu käteen -periaatteella.

Loobmaneja vapaana tästä paketista: 0 kpl

Hinta taisi olla se 114 puntaa per tusinan puntti ja nyt kun katoin, niin 172,68 euroa oli COMPWISE-GRP.COM/ENFIELD -nimiselle puljulle mennyt kortilta. 14,39 per vehje oli siis tarkka hankintahinta.

Ja ihan tiedoksi että postikuluja noiden lähettelystä joutui maksamaan 3,50 (maksikirje, alle 250g) + 50 senttiä hommaan passelista kuoresta, eli ne jotka halusivat jotain takaisin saavat joko 61c tai 1.61e
tounge.gif

Pitäähän sitä harrastaa eikä näillä kuitenkaan rikastu.

Onko meillä torstaimiitti jossakin tällä viikolla?
Jos Ajf:lle sopii niin se olisi varmaan helpoin tapa pistää Loobmanit jakoon meidän pk-seutulaisten kesken.

Jos miitti päätetään pitää niin otetaan joku paikka seutuliikenteen piiristä koska jollekin korpihuoltamolle pääseminen voi aiheuttaa hieman ongelmia jos tuo meikäläisen neljällä pyörällä kulkeva venttiilivammainen paskaläjä haluaa päästä vielä toisenkin kerran hinausauton kyytiin ennen ensi viikolla tapahtuvaa korjausta.

Hei, älkää nyt ruvetko tönimään, kaikille kyllä riittää...
tounge.gif

Pitääkö mun tosiaan ruuvata ensi kesänä puoli tusinaa Loobmania omaan pyörään? Tiedättepä ainakin, mistä se kaikki öljy on sinne tielle tullut..

tänään hain postista oman loobmanin poies...
sais vaan pyörän pajalta mihin ton asentas..

kiitokset arille loistavasta toiminnasta
bowdown.gif

Perskeles, tietysti mä bongaan tän vasta nyt ja muutenkin deadlinet pukkaa sen verran päälle ettei oikein ehtisi.

Jos koitatte kestää muutaman päivän vielä, voidaan vaikka ens viikolla tähdätä samaan paikkaan. Tai eläintarhan nestekin käy hyvin.

Tietty jos on kiire (vielä kun ajokelejä riittää, heh-heh..) niin myös viikonloppuna saa tulla hakemaan omansa pois myyrmäestä. Kaikilla pitäis olla mun yhteystiedot, varoittakaa vaan jonkun verran etukäteen.

Pitäisi sopia. Söpön venttiiliremontti on jo ma-ti, joten joukkoliikenneoptiota ei ainakaan mun osaltani enää tarvita.

Toisaalta paikaksi voitaisiin valita teknoshelli tms. korpihuoltamo, mistä löytyisi riittävästi parkkipaikkoja nelipyöräisillä kulkeville motoristeille. Ruskeasuon Tebarilla kun voi olla vähän ahdasta.

Mutta mulle on ihan sama mikä paikka valitaan.

Ruskeasuon tb, ensi torstai ja selviän sinne varmaan viimeistään varttia yli.

Korpihuoltamot on mun osalta aika no-go kun en aio lähteä millekään erämaavaellukselle päästäkseni noista loobmaneista eroon
biggrin.gif

Korpihuoltamot on mun osalta aika no-go kun en aio lähteä millekään erämaavaellukselle päästäkseni noista loobmaneista eroon
biggrin.gif
Eikös Ruskeasuon Tebari ole melkoisen korvessa täältä Vantaan perukoilta katsottuna?
tounge.gif

Mutta mulle käy sikäli kuin ei tule työn puolesta yllättäviä esteitä. Yritän olla järjestämättä sellaisia.

biggrin.gif
Eikös Ruskeasuon Tebari ole melkoisen korvessa täältä Vantaan perukoilta katsottuna?
tounge.gif

Mutta mulle käy sikäli kuin ei tule työn puolesta yllättäviä esteitä. Yritän olla järjestämättä sellaisia.
No mutta, sopiva onnikkahan menee siitä vierestä. Satun vieläpä olemaan (ainakin jos kalenteriini on uskomista) kaisaniemessä ennen tuota, eli tuo olisi siis jopa reitillä.

Tavara saapui, ja kyselen näillä hetkillä kaikilta varauksen tehneiltä, miten toimitus järjestetään. Kaikki Loobmanit löysivät omistajansa, joten kimppatilaus on tältä osin päättynyt.

Onko kellään vielä "ylimääräistä" loobmania,yks kaverikin olis halunnu sellaisen.Jos on,pistäkää vaikka privaa.
Ootteko jo asentaneet rasvaria,itellä on jo paikalla,sen rautalankahässäkän hylkäsin heti kättelyssä ja tein hiotusta rosterista pienen kiinikkeen takahaarukkaan,tuli siisti
smile_org.gif
,

Tommonen loobmanni alkoi kiinnostaa minua joten kysysin niitä ostanneilta miten ne ovat toimineet. Ja löytyiskö kiinnostuneita tilaamaan niitä lisää (jos niistä nyt oli hyötyä)?? 12 kpl maksaisi 176,80€...

Minä olen mukana kimppatilauksessa. Olen Loobmanin käyttäjä jo parin vuoden takaa, ja nykyinen laite alkaa olla elinkaarensa ehtoopuolella. (n. 40000 km takanapäin, pullo paikattu Liquisolella, letku vuotaa (hankautunut puhki), "delivery head" lentänyt taivaan tuuliin ja korvattu "rautalankahässäkällä"... vaan hyvin laite silti tuntuu tekevän tehtävänsä!)

minä samoin. loopmanni pitää saaha. olen alkanut kyllästymään jatkuvaan rasvailuun käsin keskituettomassa prätkässä. olen mukana kimppatilauksessa. ainakin yksi loopmanni tänne ja sen törkkään sirkiöön.

Back