• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Louis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sebbo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sebbo

New member
hei onko louisin hinnoissa jo laskettuna alv.,eli tuleeko siihen hintojen päälle muuta kuin postimaksut?
kun ei oo tuo saksan-murre hallusa nii ei ymmärrä nuista louisin sivuista mitään...
ainaki mitä oon thomanilta tilannu musavehkeitä niin ne hinnat on ollu ne mitä sivuilla on ilmotettu ja postimaksut vaan päälle...

Hinnoissa on alv mukana...postimaksu tulee hintaan lisää. Toimitus n. 1viikkossa kotiovelle.

Et näyttänyt olevan Turusta päin, mutta kerron silti, että siellä toimii Biker Point niminen pulju, joka tilaa tavaraa mm. Louisilta. Louisin luettelon hintoihin ei lisätä mitään, ei myöskään postimaksua.

Oon monesti tuolta tilannut erinäisiä härpäkkeitä ja homma toimii hienosti ja palvelu on mukavaa! Välillä tavaroiden saaminen kestää, mutta jos siihen osaa varautua niin eipä se ainakaan mua haittaa. Suosittelen!
062802jumpie_prv.gif

Ja eikös Org.in webshopistakin saa tilattua Louisin tavaroita? Ja hintoihin tulee vain Suomen postikulut? Kö?

heh meilläpäin toimii rannigon rengas niminen pulju joka kans tilaa lousilta tavaraa ja lisää siihen sitten pärstäkertoimen mukaan "toimitus kuluja". mun pärställä listahintoihin ois lisätty +10%.
en tiiä onko se heillä paljon vain vähän,mut jätin kuitenki väliin
033102ass_1_prv.gif

ja tän jälkeen toi %luku varmaan nousi mun kohdalla!
biggrin.gif

Kaksi tilausta olen tehnyt ja tavarat tuli kotiin n. 7-8 päivää tilausvahvistuksen jälkeen. Minäkin olin "sehr geehrte Herr" eli kotisuomen kauppoihin verrattuna tuli "herraskainen" olo! No sakuillahan on aina ollut tuo herroittelu ja teitittely kunniassa.
Ensimmäinen lähetys tuli jopa työmaalle kun postinkantaja arveli etten ole kotona keskipäivällä (ja oli oikeassa)!
Olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja toimituksiin ja maksu Visalla käy helposti. Kannattaa kerätä "kimppatilaus" jos mahdollista niin ei tuo 21,95 euroa tule yksin maksettavaksi. On tuosta pitkästä koulusaksasta ollut jotain hyötyäkin näin 30 vuoden kuluttua.
062802jumpie_prv.gif

Heti eka kerrasta positiivisia kokemuksia.
Paketista oli jäänyt poikkeen tavaran loppumisen takia nahkatakki ja tekstiilihousut
sad_orig.gif
. laittelin sähköpostia paketin saavuttua ja parin tunnin päästä englantia saksalaisittain vääntävä kaveri soittaa että laittaa tulemaan puuttuvat tuotteet ilman postikuluja
biggrin.gif

eka kerta tälläistä palvelua nettikaupalta....

t. Hene

Eka kerrasta positiiviset kokemukset.
Paketti oli aikas iso ja meni vajaa 2 viikkoa kun tuli perille, mutta ei huonosti 22 euron postikuluilla.

Aion tilata toistekin, hinnat ainakin on kohillaan Suomen riistohintoihin verrattuna.

Tein eilen tilauksen netin kautta, äsken tuli ilmoitus että paketti on lähtenyt talosta. Päivitän vielä tänne, milloin tuli perille. Hyvä alku kuitenkin.

Tein eilen tilauksen netin kautta, äsken tuli ilmoitus että paketti on lähtenyt talosta. Päivitän vielä tänne, milloin tuli perille. Hyvä alku kuitenkin.
Höh
confused_orig.gif

Mäkin tein eilen ensimmäisen tilaukseni tuonne vähän keskipäivän jälkeen. Tilausvahvistus tuli heti, mutta mun tavaroista ei mitään shippausilmoitusta vielä ole tullut... kaikkea pitäisi webin mukaan olla hyllyssä ja maksukin oli luottokortilla...

Hyvin toimi kun tilasin tässä kevättalvella!
Ja pian täytyy taas laittaa tilausta saksasta.
062802jumpie_prv.gif

Mäkin tein eilen ensimmäisen tilaukseni tuonne vähän keskipäivän jälkeen. Tilausvahvistus tuli heti, mutta mun tavaroista ei mitään shippausilmoitusta vielä ole tullut... kaikkea pitäisi webin mukaan olla hyllyssä ja maksukin oli luottokortilla...
No nyt tuli sitten shippausvahvistus. Yksi tuote tosin shippausvahvistuksesta puuttuu kokonaan? Eikä siinä ole mitään kommenttia jälkitoimituksesta tms? Miten nämä yleensä toimivat?

Itse pariin kertaan LOUISilta tilanneena voin kertoa vain hyviä kokemuksia. Tavarat olivat sovitunlaisia ja tulivat parin päivän odottelun jälkeen kotiovelle tänne Hollantiin. Mitään ei puuttunut ja hinnatkin olivat kohdallaan.

Suosittelen!

Muutaman kerran olen tilannut kuluneen talven aikana, eikä voi muuta kuin antaa KEHUJA
062802jumpie_prv.gif

Aivan varmasti tilaan jatkossakin. Katsotaan sitten uudestaan kun kuluttajatutkimustulokset osoittavat sen minkä kaikki jo tietävätkin, että todella paljon ovat KAIKKI hinnat nousseet euron myötä - ei pelkästään kahvikupilliset!

Back