ktr66
New member
Niin,löytyiskö ruiskumestaria jos esittäis haasteen?Mitäs turhaa vääntöö tää ny on? Kukin tehkööt niinku tykkää. Ja kuka se org-maalari on? Tarvin hintatarjouksen 28V marble redin roiskimisesta kuitukatteille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin,löytyiskö ruiskumestaria jos esittäis haasteen?Mitäs turhaa vääntöö tää ny on? Kukin tehkööt niinku tykkää. Ja kuka se org-maalari on? Tarvin hintatarjouksen 28V marble redin roiskimisesta kuitukatteille![]()
Pastanjauhantaa siivottu pois. Yritetään pitää keskustelu kuitenkin asialinjalla, ettei tartte koko ketjua siirtää skeidanmöyhennyksen puolelle.kiitos kaikille jotka jotain järkevää vastasivat![]()
Samaa mieltä. Haittaa varmaan kovasti jotakuta jos se pyörä ei oo se perusmusta tai punanen tai vihree.Mitäs turhaa vääntöö tää ny on? Kukin tehkööt niinku tykkää.
Vaikea sanoa mitä sinun tulee tehdä. Luultavasti itse tiedät, kun lähdit asiaa jeesustelemaan. Eiks je.Nyt varmaan pitää maalauttaa auto johonkin vitun redbullin tai marlboron väreihin, kun tämä on sama asia, eiks je?
Et ole tarpeeksi lapsellinen repiäksesi tuotemerkkejä pois, mutta olet tarpeeksi lapsellinen kommentoimaan niiden paikallaan olemista. Nice.En vain ole tarpeeksi lapsellinen repiäkseni näitä merkkejä pois ja onhan siinä turhaa työtäkin. En vain koe mitään halua alkaa lisäämään itse ilmaisia mainoksia pyörääni.
Oliko nyt kyse siitä, että ketjun aloittaja aikoo ostaa tehtaalla johonkin vitun ihquun kuosiin valmistajan toimesta modatun hiukkaskiihdyttimen vai maalauttaa/tarroittaa itse?Et ole tarpeeksi lapsellinen repiäksesi tuotemerkkejä pois, mutta olet tarpeeksi lapsellinen kommentoimaan niiden paikallaan olemista. Nice.En vain ole tarpeeksi lapsellinen repiäkseni näitä merkkejä pois ja onhan siinä turhaa työtäkin. En vain koe mitään halua alkaa lisäämään itse ilmaisia mainoksia pyörääni.
Ei kait noita Repsol, Rothmans, Gauloises, Fila, Lucky Strike yms tehtaalta tulleita pyöriä itse kukaan olekaan tarroittanut. Pyörätehtaan valmistama tuote, joka on jonkin tuotemerkin väreissä syystä tai toisesta (yleensä kilpailutoiminnan sponsoreita).
Luulisin, että lähes jokaiselta pyörämerkiltä löytyy jollaintavalla race/sponsori/yms väritetty pyörämalli tuotevalikoimastaan tai historiastaan. Kovasti jopa tuntuvat kauppansa tekevän ko härvelit.
Kuten sanoit, sinä et asiaa ymmärrä. Moottoripyörätehtaat sponsoreineen näyttävät ymmärtävän.
Niin, sinä itse rupesit kertomaan mikä on lapsellista ja mikä ei.Kai se on lapsellista, kun keskustelufoorumilla keskustelee ja kommentoi, vieläpä esittää eriävän mielipiteen.
Nice!Tai ole rebeli ja vetäse Hello Kitty teema
Tai sitten ei. Maalit / teipit vaan pintaan. Aika kukkahattu meininki alkaa olla jos joku tuostakin kitisee.Tästähän voi seurata että suomen kamelille alkaa tulemaan uhkasakkoja, että jos ette heti ota mainospyörästä tarroja pois niin tulee sanktioita ja ne on sitten huulipyöreänä, että eihän meillä mitään mainospyörää olekaan ja siihen viranomainen sanoo, että joojoo tota ei usko kukaan kun sellanen pyörä tuolla pyörii ja tulee yhteydenottoja tupakanmainoskiellosta ja lehdissä kirjoitallaan ja sitä rataa ja cameli sitten vaan makselee uhkasakkoja kun eivät voi asiaan vaikuttaa mitenkään eikä viranomainen usko että kamelilla ei ole mitään tekemistä koko tempauksen kanssa.
Tai jotain.
Oli ihan viime talvena miulla Ladan nokalla samanoloinen Leijona Viina laatikko.Siittä vaan, jos siltä tuntuu!
Tästä tuli mieleen, että joskus kultaisella 80-luvulla kaveri lätkäs jonain talvena Morris Marinansa syylarin eteen suojaksi pahvin palan. Pahvi oli leikattu Koskenkorvavodka-laatikosta, silleen sopivasti, että tuo teksti näkyi varmasti. Kun paikallinen ylitärkeä vallesmanni näki auton, hän tuosta pahvista suuttui ja käski kaveria ottamaan pahvilevyn pois, koska "ei saa mainosta viinaa".![]()