• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

mainokset prätkän katteissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarez
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäs turhaa vääntöö tää ny on? Kukin tehkööt niinku tykkää. Ja kuka se org-maalari on? Tarvin hintatarjouksen 28V marble redin roiskimisesta kuitukatteille  
tounge.gif
Niin,löytyiskö ruiskumestaria jos esittäis haasteen?

Ja minä myös varmasti aiheutan pahennusta ensi kesän ratapäivillä Rizla-värityksellä
smile_org.gif

Ja minä myös mustalla Kwaakulla ja osaamattomilla käsillä!
T: Oli mulla pyöräkin käytössä...nyt vain?

En vain ole tarpeeksi lapsellinen repiäkseni näitä merkkejä pois ja onhan siinä turhaa työtäkin. En vain koe mitään halua alkaa lisäämään itse ilmaisia mainoksia pyörääni.
Et ole tarpeeksi lapsellinen repiäksesi tuotemerkkejä pois, mutta olet tarpeeksi lapsellinen kommentoimaan niiden paikallaan olemista. Nice.

Ei kait noita Repsol, Rothmans, Gauloises, Fila, Lucky Strike yms tehtaalta tulleita pyöriä itse kukaan olekaan tarroittanut. Pyörätehtaan valmistama tuote, joka on jonkin tuotemerkin väreissä syystä tai toisesta (yleensä kilpailutoiminnan sponsoreita).

Luulisin, että lähes jokaiselta pyörämerkiltä löytyy jollaintavalla race/sponsori/yms väritetty pyörämalli tuotevalikoimastaan tai historiastaan. Kovasti jopa tuntuvat kauppansa tekevän ko härvelit.

Kuten sanoit, sinä et asiaa ymmärrä. Moottoripyörätehtaat sponsoreineen näyttävät ymmärtävän.

En vain ole tarpeeksi lapsellinen repiäkseni näitä merkkejä pois ja onhan siinä turhaa työtäkin. En vain koe mitään halua alkaa lisäämään itse ilmaisia mainoksia pyörääni.
Et ole tarpeeksi lapsellinen repiäksesi tuotemerkkejä pois, mutta olet tarpeeksi lapsellinen kommentoimaan niiden paikallaan olemista. Nice.

Ei kait noita Repsol, Rothmans, Gauloises, Fila, Lucky Strike yms tehtaalta tulleita pyöriä itse kukaan olekaan tarroittanut. Pyörätehtaan valmistama tuote, joka on jonkin tuotemerkin väreissä syystä tai toisesta (yleensä kilpailutoiminnan sponsoreita).

Luulisin, että lähes jokaiselta pyörämerkiltä löytyy jollaintavalla race/sponsori/yms väritetty pyörämalli tuotevalikoimastaan tai historiastaan. Kovasti jopa tuntuvat kauppansa tekevän ko härvelit.

Kuten sanoit, sinä et asiaa ymmärrä. Moottoripyörätehtaat sponsoreineen näyttävät ymmärtävän.
Oliko nyt kyse siitä, että ketjun aloittaja aikoo ostaa tehtaalla johonkin vitun ihquun kuosiin valmistajan toimesta modatun hiukkaskiihdyttimen vai maalauttaa/tarroittaa itse?

Kai se on lapsellista, kun keskustelufoorumilla keskustelee ja kommentoi, vieläpä esittää eriävän mielipiteen. Hyvin kertoo millaisina pidät kaikkia tälläkin foorumilla kirjoittavia ja kommentoivia, itsesi mukaan lukien.

Ei kaikkia höpöhöpö kotkotuksia onneksi tarvitsekaan ymmärtää.

Uskomatonta.. Jätkät vänkää naama punasena siitä että joku haluaa tarrottaa pyöränsä
biggrin.gif

Ketjun alottajalle: Anna palaa! Tulee mukavasti ja helposti omanlaisensa näkönen pyörä. Tai ole rebeli ja vetäse Hello Kitty teema
biggrin.gif

Kai se on lapsellista, kun keskustelufoorumilla keskustelee ja kommentoi, vieläpä esittää eriävän mielipiteen.
Niin, sinä itse rupesit kertomaan mikä on lapsellista ja mikä ei.

Eriävän mielipiteen minäkin esitin (sinun näkemykseesi nähden) joten se siitä.

Juu, ymmärtämistä ei voi opettaa. Ymmärrystä joko on, tai ei.

Tästähän voi seurata että suomen kamelille alkaa tulemaan uhkasakkoja, että jos ette heti ota mainospyörästä tarroja pois niin tulee sanktioita ja ne on sitten huulipyöreänä, että eihän meillä mitään mainospyörää olekaan ja siihen viranomainen sanoo, että joojoo tota ei usko kukaan kun sellanen pyörä tuolla pyörii ja tulee yhteydenottoja tupakanmainoskiellosta ja lehdissä kirjoitallaan ja sitä rataa ja cameli sitten vaan makselee uhkasakkoja kun eivät voi asiaan vaikuttaa mitenkään eikä viranomainen usko että kamelilla ei ole mitään tekemistä koko tempauksen kanssa.

Tai jotain.

Tästähän voi seurata että suomen kamelille alkaa tulemaan uhkasakkoja, että jos ette heti ota mainospyörästä tarroja pois niin tulee sanktioita ja ne on sitten huulipyöreänä, että eihän meillä mitään mainospyörää olekaan ja siihen viranomainen sanoo, että joojoo tota ei usko kukaan kun sellanen pyörä tuolla pyörii ja tulee yhteydenottoja tupakanmainoskiellosta ja lehdissä kirjoitallaan ja sitä rataa ja cameli sitten vaan makselee uhkasakkoja kun eivät voi asiaan vaikuttaa mitenkään eikä viranomainen usko että kamelilla ei ole mitään tekemistä koko tempauksen kanssa.

Tai jotain.
Tai sitten ei. Maalit / teipit vaan pintaan. Aika kukkahattu meininki alkaa olla jos joku tuostakin kitisee.

Joskus oli muotia ne Sultan tarrat. Samaa kai näillä tarrotuksilla ja mainosmaalauksilla haetaan kuin ennenkin. Mulla on pyörä jo Pirkan väreissä.

img3340463.jpg

Sivukatteiden keltaiset pikkukatteet ruiskutettiin jälkikäteen vielä siniseksi.

Kiinan katteet on kiinan katteita, joskus sopii joskus ei. Laatu hyvin vaihtelevaa.

Lisätään nyt vielä, että tässä ollaan perustamassa omaa maalaamoa. Joten jos kevään puolella löytyy tarvetta maalauksille, voipi ottaa yhteyttä yv:llä. Pääpaino tulee olemaan nimenomaan pyörät/yksittäiskappaleet. Kuitenkin täysipäiväisesti tulee autoja päivätyön puolesta maalattua.

Kynäruisku töitä en tee, siihen suosittelen Jp-paintshoppia.

Siittä vaan, jos siltä tuntuu!

Tästä tuli mieleen, että joskus kultaisella 80-luvulla kaveri lätkäs jonain talvena Morris Marinansa syylarin eteen suojaksi pahvin palan. Pahvi oli leikattu Koskenkorvavodka-laatikosta, silleen sopivasti, että tuo teksti näkyi varmasti. Kun paikallinen ylitärkeä vallesmanni näki auton, hän tuosta pahvista suuttui ja käski kaveria ottamaan pahvilevyn pois, koska "ei saa mainosta viinaa".
biggrin.gif

Siittä vaan, jos siltä tuntuu!

Tästä tuli mieleen, että joskus kultaisella 80-luvulla kaveri lätkäs jonain talvena Morris Marinansa syylarin eteen suojaksi pahvin palan. Pahvi oli leikattu Koskenkorvavodka-laatikosta, silleen sopivasti, että tuo teksti näkyi varmasti. Kun paikallinen ylitärkeä vallesmanni näki auton, hän tuosta pahvista suuttui ja käski kaveria ottamaan pahvilevyn pois, koska "ei saa mainosta viinaa".
biggrin.gif
Oli ihan viime talvena miulla Ladan nokalla samanoloinen Leijona Viina laatikko.

Vetäisin vielä painolakan siihen päälle ni kesti koko talven
cool.gif

Vahingossa palasin tähänkin threadiin ja muistin kovalevyn syövereissä hikoilevat Nortti mainokset.

Vaikka en käsitäkään miksi joku haluaisi mainostaa jotain ilmaiseksi ovat ainakin nämä yksilöt ihan hienon näköisiä ja piristäviä poikkeuksia ankeiden liekkimaalausten joukossa.
Ja jos oikein tarkasti katsotaan tota "punaista", on vaikea uskoa, ettei BAT Finlandilla olisi ollut mitään tekemistä näiden kanssa?!?

Nortti_Vihree.jpg

Nortti_Punanen.jpg

Näillä oli tuolloin muistaakseni liikkeellä mies ja nainen, olisiko ollut pariskunta. Tästä on jo vuosia aikaa kun noi näin.
Taisi tuo "vihreä" olla tässä viime talven, tai joskus, paikkeilla myyntipalstalla myynnissäkin.

Maalatkaa pyöränne vaikka lampaiksi, ketä se haittaa jos siitä tykkää
biggrin.gif

Itse sain täytellä tänä kesänä rikosilmoitukseen pyörän tuntomerkeiksi west-värityksellä olevia katteita kun pyörä varastettiin eikä tullut mikään viranomainen tullut sakottamaan tälläistä tupakan mainostajaa
tounge.gif

Back