Rekkamasa
MotOrg ry
Tuosta menee tän kesän jälkeen molemmat kumit uusiks et jos ei ennen sitä löydy selitystä niin toivotaan että viimeistään siitä mut vahvasti tuntuu olevan kierroslukuriippuvainen tämä tärinä että ihan vaan kahvojen resonanssitaajuutta muuttamalla (isompi/pienempi paino tai löysempi/jäykempi kiinnitys) sen saattais saada muutettua semmoiselle alueelle esim korkeammille kierroksille missä siitä ei ois haittaa, nyt on just siinä neljän tonnin päällä eli keskellä käyttökierroksia.
no heittää noi vaikka seuraavan pakun nokalle säästämään ajovalopolttimoita hiekkatierymyytyksessä.

On aika selvää ettei mitään tässä pyörässä ole tehty olemaan mahdollisimman kevyttä, esimerkkinä satula (se perseen alle tuleva) painaa tasan kuusi kiloa.
Ei kait siinä sit muuta kun uuestaan läjään ja uuden tiivisteen veistelyyn emmä ala ehjää vaihtaan.