Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuh, ajamattahan se on aina varminta suositella muita unohtamaan jokin tietty pyörämalli...Jos on 955 Tiger näköpiirissä ja mieli on nuorekas, unohtaisin Vstromit ja Varaderot. Ne on aika etu- ja yläpainoisia eikä niiden moottorit mitenkään vedä vertoja Triumphin kolmoselle. Varaderoa olen ajanut enkä oikein saanut siihen mitään makua.
Onko Stromin vaimentimissa katalysaattorit?1000 stromiin kannattaa muuten heittää leovincen putket, kevenee perä n. 10 kiloa ja tulee tuhinasta vähän parempi. Paljonko aiot pyörääsi sijoittaa?
Eihän tuo mikään suositus ollut. Kirjotin, mitä itse tekisin, jos olisi jne...Juuh, ajamattahan se on aina varminta suositella muita unohtamaan jokin tietty pyörämalli...Jos on 955 Tiger näköpiirissä ja mieli on nuorekas, unohtaisin Vstromit ja Varaderot. Ne on aika etu- ja yläpainoisia eikä niiden moottorit mitenkään vedä vertoja Triumphin kolmoselle. Varaderoa olen ajanut enkä oikein saanut siihen mitään makua.![]()
Mulla on Varre katurenkailla ja kyllä nuo montut tulee kierretttyä samoin kuin millä muulla mopolla tahansa, uskoisin.Olen muuten aiemminkin miettinyt, että miksiköhän suomessa nämä mallit eivät ole suositumpia, jos sopivat routaisille teillemme?
Ainakin sportilla sai aina näin keväisi kierrellä kuoppia tuon tuosta.
prrrkkk..le, pahaa tekee katsoa. Polttelee.. Kyllä mäkin vielä tämän kauden vanhalla joudun meneen, mutta otanpa asiakseni tänä kesänä käydä koeajamassa kaikkea mahdollista (mopoja).Mulla kummittelee tämmönen Moto Guzzi Stelvio 1200.. Olis kardaanit ja vehkeet.Mutta onneksi tyhjä lompakko hillitsee haluja![]()
![]()
V-Stromilla on tullut moneen otteeseen pamautettua kohtalaista vauhtia isompiin monttuihin kuin mitä meidän maastamme löytyy, ja vieläpä hyvin raskas lasti pyörän päällä. Sitä ei vaan kuoppaisilla teillä ihan aina pysty väistämään aivan jokaikistä reikää. Yllättävän hyvin on vanteet kestäneet, en tosin ole mittakellon kanssa niitä tarkistanut, mutta silmämääräisesti ovat ehjät.Mulla on Varre katurenkailla ja kyllä nuo montut tulee kierretttyä samoin kuin millä muulla mopolla tahansa, uskoisin.Olen muuten aiemminkin miettinyt, että miksiköhän suomessa nämä mallit eivät ole suositumpia, jos sopivat routaisille teillemme?
Veikkaan, että samalla tavalla jysähtää monttuun ajettaessa
Riippuu tietty vauhdista.....![]()
Juu, totta tuo on tietenkin. Meinasin vaan, ettei ihan vihellellen kuitenkaan voi päästellä kun on matkaenska alla, vaikka onkin erilainen jousitus/etukulma/maavara/painojakauma.V-Stromilla on tullut moneen otteeseen pamautettua kohtalaista vauhtia isompiin monttuihin kuin mitä meidän maastamme löytyy, ja vieläpä hyvin raskas lasti pyörän päällä. Sitä ei vaan kuoppaisilla teillä ihan aina pysty väistämään aivan jokaikistä reikää. Yllättävän hyvin on vanteet kestäneet, en tosin ole mittakellon kanssa niitä tarkistanut, mutta silmämääräisesti ovat ehjät.Mulla on Varre katurenkailla ja kyllä nuo montut tulee kierretttyä samoin kuin millä muulla mopolla tahansa, uskoisin.Olen muuten aiemminkin miettinyt, että miksiköhän suomessa nämä mallit eivät ole suositumpia, jos sopivat routaisille teillemme?
Veikkaan, että samalla tavalla jysähtää monttuun ajettaessa
Riippuu tietty vauhdista.....![]()
En suosittele kokeilemaan samaa yhdelläkään vastaavalla painolla lastatulla katupyörällä, voi olla varikkostoppia luvassa.
Missä moiseen "sporttipyöriin ihastuneiden" näkökantaan törmää? Motot.net, Suomi24...?Ja kyllä pidempijoustoinen pyörä vaan on pattiteillä kovastipaljon etevämpi. Sporttipyöriin ihastuneilla tuntuu olevan toisenlaista näkökantaa, mutta voipi olla etteivät vaan ole kunnolla kuoppaisille pätkille vielä edes osuneet..![]()