No niin, n. 5500 km takana tuolla uudella (n 4 viikoa vanha) Michelin Pilot Sport:illa josta 4633 km Norjan mäkiä ylös ja alas ja aikamoisella kuormalla ja alkaa olla vaihtokunnossa
menee ehkä 1000-1500 km vielä. Niin että samoihin vetää tuon alkuperäisrenkaan kanssa. Kyllä minun mielestä renkaan pitäisi kestää yksi ajokausi riipuen tietenkin ajomatkasta mutta sanotaan tuollainen 10-12 tuhatta. Mitä opimme tästä, no sen että tuo minun ajokki on liian pieni siihen käyttöön missä se minulla on ollut. Siis skootterikauppaan, koeajoin tänään Suzuki Burgman 650 Executive:n ja voi jessus että oli potkua
. Olen kokeillut myös Hondan nelisatasen ja olisin kokeillut myös kuus-satasen mutta niillä ei ollut valmista pyörää koeajoon. Myyjä totesi vaan että se on sama kuin tuo 400cc mutta kaksitoistaheppaa tehokkaampi
. Ei kai tuo Suzukikaan paha ole päinvastoin minusta alkoi tuntumaan että se on parempi kuin Honda. Ainakin myyjällä oli enemmän innostusta (ammattitaitoa) myydä skootteri. Esitteli joka ikisen nappulan ja namiskukkelin että mitä mistäkin tapahtuu, nyt se ehkä ei ollut niin tarpeen kuin se olisi ollut vajaa vuosi sitten kun ostin tuon Hohdan silloin pyydettiin vain ajokortti ja sanottiin että anna mennä. Piti itse kysyä mistä tämä pistetään käyntiin kun kokemus kaksipyöräisistä oli 0 eli ei aikaisempaa kokemusta. Tämä taitaa jo poiketa aiheesta joten parempi että lopetan. Mutta huomenissa tehdään jonkinlainen päätös pyörän suhteen.
Hyvää loppu kesää kaikille.
K@zzu