Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perkules, en taida keretä saada tälle kesälle skootteria jos ei saa lainaan jostakin. Syyskuun toinen sopisi paremmin muuten.Mitenkäs olisi joko syyskuun ensimmäinen tai toinen viikonloppu? Elokuu tulee minulle liian pian ja kaikki viikonloput on jo ohjelmoitu.Paikka on sopiva, tuo Jyväskylä. Otatko tku selville muutamasta majoituspaikasta, mitä maksaisi kokoustilat ja majoitus 15-30 henkilölle?
Sama juttu muuten minullakin, eli syyskuun toinen viikonvaihde sopisi paremmin. Eka viikonloppuna on Oulun Päivät ja siellä olisi tarkoitus pörrätä toisen harrastukseni eli Pohjois-Suomen Rautatieharrastajien esittelyjen mukana.Perkules, en taida keretä saada tälle kesälle skootteria jos ei saa lainaan jostakin. Syyskuun toinen sopisi paremmin muuten.Mitenkäs olisi joko syyskuun ensimmäinen tai toinen viikonloppu? Elokuu tulee minulle liian pian ja kaikki viikonloput on jo ohjelmoitu.Paikka on sopiva, tuo Jyväskylä. Otatko tku selville muutamasta majoituspaikasta, mitä maksaisi kokoustilat ja majoitus 15-30 henkilölle?
Ihan realistista on pessimistisyytesi. Minun(kin) kohdallani voi aivan hyvin käydä juuri noin eli ainoa oikeasti toimiva yhdessä puuhaamisen muoto on tätä nettailua.Ainoat, osaltani henkiin jääneet järjestäytymisen muodot ovat näitä virtuaalisia, forum(e)illa seikkailua kuten tännekin rekisteröitymisestä jo x vuotta sitten on havaittavissa![]()
Juu, samaa mieltä olen, eli jos rekisteriotteessa ajoneuvoluokkana on moottoripyörä (tai kevyt-sellainenkin) niin kyllähän sellainen mopotti kuuluu laumaan.Olen monessa puheenvuorossani tuonut esille sen, että minun puolestani kaikki itsensä maxistiksikokevat ja/tai moottoripyöräksi rekisteröityneellä skootterilla ajavat kuuluvat joukkoon. Ei kai tässä niin tiukkapipoinen tarvitse olla. Eri asia on sitten, kuinka asia esim. Wikipediassa määritellään, mutta se ei rajoita omaa joukkoamme.
Orgin privaattiviestisysteemin kautta ei välttämättä kannata viestejä laittaa - ainakaan minulle - koska tuntuu, että ne eivät läheskään aina tule perille.Laittakaapas privaa mahdollisesta osallistumisesta joko tkulle tai sitten minulle.