Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonkos K6:lla on ajettu? Ite nimittäin selvittelin K5:n kanssa samaa asiaa. Kysyttyäni useasta merkkihuollosta, vastattiin, et stefat on aina tapauskohtasia ja aina kysyttävä Suzukilta lupa stefojen takuuvaihtoihin. Suzukin kanta kuulemma on, että "melko uusiin ja vähän ajettuihin" vaihdetaan, muihin ei. Esim. tää mun vajaa 30tkm ajettu K5 lukeutuu näihin liian "vanhoihin", vaikkakin 2 vuoden tehdastakuu on vielä voimassa.Mut nouhätä!Lupasivat,että takuuseen menee!![]()
vaihtavat toisellekkin puolelle uuden stefan ja ölhyt, kunhan toki ite maksan osat, työt ilman..
![]()
Ostettu 060606Minkäs ikänen Suitsa ja paljon on ajettu? Ite nimittäin selvittelin K5:n kanssa samaa asiaa. Kysyttyäni useasta merkkihuollosta, vastattiin, et stefat on aina tapauskohtasia ja aina kysyttävä Suzukilta lupa stefojen takuuvaihtoihin. Suzukin kanta kuulemma on, että "melko uusiin ja vähän ajettuihin" vaihdetaan, muihin ei. Esim. tää mun vajaa 30tkm ajettu K5 lukeutuu näihin liian "vanhoihin", vaikkakin 2 vuoden tehdastakuu on vielä voimassa.Mut nouhätä!Lupasivat,että takuuseen menee!![]()
vaihtavat toisellekkin puolelle uuden stefan ja ölhyt, kunhan toki ite maksan osat, työt ilman..
![]()
Mulle taas tää ilmeisesti samainen huoltopäällikkö sanoi, et Suitsaltakin joutuu kysyyn noista stefahommista. En tiää sitten, tarkoittiko näitä "vanhempia" takuunalaisia vehkeitä.Siis, niin..Huoltopäälikkö sanoi, että Kawan maahantuojalla on päätös, että tapauskohtaisesti mennään..Mutta että Suitsan kanssa on sovittu, että takuuseen menee..
Ehkä sitte mulla on vielä tarpeeksi uusi..?
Mutta eivät kyllä yhtää nikotelleet vaan heti sanoivat, että takuuseen menee..![]()
Neljäs Suitsa menossa ja ensimmäinen josta o stefa korkannu..Aika outoa, että noin uusi pyörä rupeaa lahoamaan.... Näyttää olevan suzukissa yhtä heikko laatu kuin corolloiden pelleissä.![]()
Vihdoin jollakin jotain oikeaa sanottavaa. Laitankin heti Suitsan myyntiin.Aika outoa, että noin uusi pyörä rupeaa lahoamaan.... Näyttää olevan suzukissa yhtä heikko laatu kuin corolloiden pelleissä.![]()
Tee se! Hae KTM tilalleLaitankin heti Suitsan myyntiin.
Tee se! Hae KTM tilalleLaitankin heti Suitsan myyntiin.![]()
Älä sinä suoraselkä nyt siellä yhtään ehdottele.Tee se! Hae KTM tilalleLaitankin heti Suitsan myyntiin.![]()
Mistä seisonnasta puhutaan?Ei nuo stefojen korkkailut näin keväisin mitään harvinaisuuksia ole. Talven kun pyörä seissyt niin stefat pääsee varmasti hieman kovettumaan ja kevytkeulaisella pyörällä kun tuon jälkeen lähtee liikenteeseen niin kovillehan ne joutuu.