Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
Hondia on kolmas menossa mutta onpa ollu pari jammuakin välillä. Missään nimessä en ole merkkiuskollinen, se "tilanteeseen ja tämänhetkiseen tarpeeseen sopiva" nyt vaan sattui olemaan honda tällä kertaa, ens kerralla ehkä joku muu
nixweiss.gif
ei sitä vielä voi tietää  
ghostface.gif

E ole toistaiseksi vielä ilmennyt moista. Saas nähdä sitten ens kesän jälkeen.....
sport05.gif

wink.gif
Hondan kotilolla olen tyytyväisenä vuosia ajellut, ja nyt ostin Hondan motonkin vielä, kai siis merkkiuskollinen
baaa.gif

Vaikka itse olen omistanut vain Hondia ja Yamahoita, en silti pidä itseäni merkkiuskollisena. Sellaista fanaattista merkkiuskollisuutta, ettei haluta edes tutustua muihin merkkeihin, en oikein ymmärrä. Mutta meitähän on moneen sivuvaunuun ja hyvä niin. Eivät kaikki minuakaan ymmärrä..
cool.gif

Jos muista merkeistä ei itselle sopivampaa löydy, voi tietysti jatkaa hautaan asti samalla merkillä, ei siinä mitään. Mutta jos ei halua edes kokeilla muita, niin herää kysymys 'miksei?'. Pelottaako, että toinen merkki onkin parempi kuin se oma? Varmaan sekin voi joskus olla todellinen syy, vaikkei sitä ehkä halua myöntää, edes itselleen.

Juuri äsken mopoa vaihtaneena koetin kyllä käydä läpi kaikenmerkkiset mahdollisuudet, mutta yamahaan vaan silti taas päädyin.
omg.gif

Pyörä merkkejä kierrossa on ollut Hondia, Kawoja ja Yamahoita. Täytyy vissiin seuraavaksi kokeilla Suzukia.
cool.gif

Noh, miten sen nyt sitten ottaa, kolmas Kawa (peräkkäin) menossa mutta toisaalta myös kolmas Yamaha kaikenkaikkiaan. Toisaalta Yamaha merkkinä sikäli johdossa että noita soittimia ollut/on joitakin. Tosin niistäkin löytyy parempia merkkejä...

Vastasin että en.

Enpä ole niinkään merkkiuskollinen, kuin maauskollinen. Eli pyörän täytyy olla japsi. Uskoisin että tulevat pyöräni tulevat löytymään kolmikosta Yamaha, Suzuki ja Honda (järjestys avoin)

Enpä taida olla...
Vaikkakin kaksi viimeistä pyörää on ollut, tai siis toinen on vieläkin, Suzukeja...

Kun mopo on alla niin juuri sen hetkinen on se oikea! Ellei tunnu oikealta, menee vaihtoon...
talktohand.gif

Tavaralle ei olla uskollisia...
cool.gif

Kaikki kiinapyörämerkit kolusin, mutta herätyksen koettuani taidan pysytellä tässä oikeassa.

Siinä mielessä olen merkkiuskollinen että HONDAA EI TULE!
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
033102bebe_1_prv.gif
Kiitos, ehdin jo pelätä.
crazy.gif
Toisaalta Hondan mallistossa ei olisikaan Bussille kuin yksi vaihtoehto: Goldwing.
tounge.gif
Goldwing on käsittääkseni auto, josta on otettu kaksi pyörää pois.
tounge.gif

Honda on hieno merkkinä, siis tuo siipi-logo. Moottoripyöränä se on jotensakin yhtä tylsä ja turha kuin vastaavan niminen autokin.
wink.gif

Paitsi tietty se mun Honda. Se ainoa OIKEA Honda, jota ei enää nykyään valmisteta, nimittäin Tuutti. Se on vielä kunnon puutarhaletkurunkoinen miesten pyörä.

Merkkiuskollinen, jep. Ducati, MV Agusta, Aprilia, Moto Guzzi, MZ, BMW, Suzuki, Yamaha, Honda,(??) jne..
062802moto_prv.gif

Neljäs Honda menossa, välillä oli 12 v. "syrjähyppy" Kawasakiin. Eikä sekään mikään huono ollut kun noin kauan kesti. Mutta luen itseni tällä hetkellä merkkiuskolliseksi Hondalle. Tai mistä sen tietää kun pääsen miehen uuden Triumph 955i Daytonan makuun .... toisaalta -05 VFR (punainen) kiiltää jo silmissä !
cool.gif

Pakko oli laittaa ei sarakkeeseen. kun sarja sisältää
honda, honda, kawa, kawa, suzuki ja nyt on mielessä ollut niin suitsa, honda kuin Duca!!!!
tounge.gif

Jaah, merkki uskollisuudesta en tiedä, mutta merkkiuskollisuus lienee vähän häilyvää.

Taitaa mennä enemmän tuommoisen 'genreuskollisuuden' puolelle, tosin senkin suhteen on viime aikoina esiintynyt lievää häilyväisyyttä, liekö sitten kevätauringon ja vastikään tehdyn mopojen koeistuntakierroksen syytä.
Mutta noin muuten, toki sitä on sitten sille omalle valitulleen uskollinen, oli sen merkki mikä tahansa.
tounge.gif

Joskus sitä jopa aattelee että olis kiva perustaa mopokennel, jossa vanhat ajokit saisivat viettää aikaansa, ja välillä omistajaansa ulkoiluttaen, ilman että niitä tarvitsisi antaa vaihdossa pois kun uudemman hankkii... mutta se vaatisi tietty pelimerkkejä ja paljon tilaa.

Mopoilun aloitin Sukisukin legendaarisella PV:llä, välissä on ollut jos minkämerkkistä päristintä. Paluu juurille on kuitenkin tapahtunut, alla pörisee legendaarinen GiXXer
062802moto_prv.gif

En ole merkkiuskollinen. Tähänastiset pyörät ovat olleet merkeiltään kaksi Suzukia ja nyt Honda. Ostan pyörän muiden seikkojen, kuin merkin perusteella.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back