• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
se riittää mulle että se kulkee
062802moto_prv.gif

Mulla on ollut Solifer, Tunturi, Honda, Kawasaki, Suzuki ja nyt Triumph, niin en kai kovinkaan merkkiuskollinen
wink.gif

1. Tunturi
2. Yamaha
3. Kawasaki
4. Honda

Tavallaan merkkiuskollinen. Kukin vuorollaan...
biggrin.gif

Olen uskollinen nykyiselle suitsalle ja seuraava voi olla joku ihan muu, mille sitten olen uskollinen...

Suzuki ja Honda , molemmat löytyvät tällä hetkelläkin tallista
jopa isolohkoina
tounge.gif

En ole merkkiuskovainen vedoten teoriaani,että merkkiuskovaiset ovat yhtä homoja kuin uskovaiset --> maanpäällä ei saisi olla mitään muuta kuin juuri sitä mitä he itse edustavat.
Erilaisuus on elämän suola.

En ole merkkiuskollinen vaan malliuskollinen. Merkki sattuu nyt olemaan Kawasaki. 70-luvun isot nelikot ovat rohisseet allani jo pitkään, eikä loppua näy.

Ehkä hiukan, koska yleensä kallistun Coca-Colaan, mutta kyllä Pepsikin menee viinan kanssa. Oikeastaan kyse on enemmänkin mausta, kuin merkkiuskollisuudesta.

aika harvoja tuotemerkkejä on joissa on todennut kaikkien tuotteiden olevan niitä parhaimpia luokassaan... kyllä joissain tuotteissa on havaittavissa pientä merkkiuskollisuutta, kuten shoein kypärät, vaikka vasta ensimmäinen kypärä menossa koko elämässäni. se vaan on niin hyvä. sen tietää ku joku toimii. myös pepsiin olen vahvasti addiktoitunut, kokista en juo melkeen koskaan. mitään fanatismia en merkin takia harrasta, vaan vaihdan suosiolla parempaan jos löytyy, sillä eihän köyhällä ole varaa ostaa huonoa.

merkkiuskollisuudella vaan karsii itseltään mahdollisia parempia vaihtoehtoja pois.

En ole merkkiuskollinen. Toinen Yamaha tulossa mutta jos joku muu valmistaja alkaa valmistamaan yhtä hienoja ja hyviä mopoja voin harkita vaihtoa.

...niin ja lojuuhan tuolla tallissa laiska Suzuki.

Tähän asti on ollut vain Kawasakeja ja ranskalaisia autoja. Olen kyllä monesti harkinnut pettämistä, mutta nää on olleet mulle sopivia...

Back