• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
No joo, niinkin voisi sanoa. Suzuki PV~50:n jälkeen ollut pelkkää Yamahaa. Mutta ehkä yksi hairahdus sallitaan. Ei Yamahalla tainnut pahemmin mopoja ollakaan 80-90 vaihteessa, vaikka olisin teininä ollut kuinka kova pianonvirittäjä. Mikään pianotehtaan Passola (muistaakos joku vielä?) ei tietenkään tullut kuuloonkaan, skootteri oli siihen aikaan ihan lälläripyörä moponakin...
wink.gif

Kyllähän Nipponissa tehdään muitakin hyviä mopoja, mutta menisi taas toi nikkikin uusiksi jos niihin kajoaisi...

Eka pyörä on suitsa ja kun tämä jää paremmalle puoliskolle, saan isomman mopon!
buttrock.gif

Kiikarissa on ainakin b1200 ja yammu bulldoggi.. ehkä muitakin.

Joten vastaus on että en tiiä viel oonko vai en..

Ei ole muita ollut kuin kolme bemaria. Kai se jotain ketjukammoakin on. Merkillä ei sinänsä ole niin väliä, mutta ei ole tullut sopivampiakaan vastaan.

Kahden Yamahan jälkeen alla on nyt Buimuri. Merkkiuskollisuus ilmenee siitä, että kaikki kotiloni ovat olleet saman müncheniläisen puljun tuotteita
lookaround_orig.gif
Jos joku muu tekee yhtä mukavan matkasporttimopetin, voin harkita myös sitä.

Kai se alkaa merkkiuskollisuuden suuntaan kääntyä, jo toinen Honda. Kolmea muutakin merkkiä on mulla ollut.

Nyt vaihtu Honda Suizaan, kuulun sentään Hondan viralliseen kerhoonkin...
Eli takinkääntäjä pahinta sorttia!
kaboom.gif

Itse taidan olla sellainen tuulella kävijä et ku meen ostaa mopoo niin voin lähteä pois liikkeestä jollain aivan muulla kuin hyvin harkitulla vaihtoehdolla
062802moto_prv.gif

Tähän mennessä on ensiksi ollut honda joka on vieläkin :P sen jälkeen oli suzuki, suzuki ja yamaha ja noista on toinen suzuki eli gsx 500 tallessa
smile_org.gif
ens viikolla isäpapalle pitäs hakee torniosta honda cb 900 f -82 ja itsellä on haaveena sitten vähän ajan päästä kawan zetori joten ei tässä kauheen merkkiuskollisia olla
cool.gif

Sellaista monttua ei ole, mistä Hondalla ei ylös tultaisi, toisaalta . . . niinkuin naistenkin kohdalla, vaihtelu voisi virkistää
062802jumpie_prv.gif

Kawa vaihtui HD:iin. Vanha ja hyvin maalattu FLTC 1340 vm 84.
Olen saapunut perille, nuoruuteni haave on toteutettu.

Hondalla ajelen nyt, mutta olenpa huomannut kuolaavani joitain HD:n malleja ja uutta Intruderiakin. En siis henkeen ja vereen, mikä käy käteen niin se on hyvä
smile_org.gif

On ollunna Suzukeja ensin 2 kpl, sitten Kawa ja sitten Aprilia ja nyt mahottoman mukava Kawa, joka istuu ku hanska käteen. Olen siis uskollinen kaikille merkeille.  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Hondia on enimmäkseen ollu,viikko sitten olin ostamassa uutta pyörää tukkurahaa kourassa,vaihtoehtona suzuki,honda (ehkä kawa). no, nyt on uusi mopo ja yllättäen se on HONDA cbr 900 rr fireblade!! no,arvostan merkkiä joka on luotettava ja laadukas..
062802jumpie_prv.gif
eli siis seitsemäs honda menossa,olenko merkkiuskollinen?? no aivan witun sama,mä ajan hondalla
tounge.gif
062802moto_prv.gif

Back