Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos Iamalle ja kaikille muilleIso käsi Vepalle moisesta hankeesta.Vähän miedommissa liemissä marinoitu äijä olisi epäilemättä tarvinnut muutakin kuin Buranaa.![]()
Sellainen on tilattu meille.Seuraava laite saattaa olla Kymco Super 8 4T.
-Veijo
Menee otsikon aiheesta sivuun, mutta oletko Köpi nähnyt ja koeistunut tuollaisen?Sellainen on tilattu meille.Seuraava laite saattaa olla Kymco Super 8 4T.
-Veijo
Kiitos Tinsku "yllätyssilityksestä". Mulle on normaalia keksiä mukavia talviretkiä. Näkyvyyttäni liikenteessä on kuitenkin lisättävä. Ehdin ajaa tuolla skootterilla 6100 km seitsemässä kuukaudessaKaikkea sää sitten keksitki tehdä ja yrittää![]()
Onneksi ei käyny pahemmin![]()
![]()
Tänään tuli tilattua Super 8 ja tässä se onSellainen on tilattu meille.Seuraava laite saattaa olla Kymco Super 8 4T.
-Veijo
Hopea-oranssi tulossa meillekin...Tänään tuli tilattua Super 8 ja tässä se onSellainen on tilattu meille.Seuraava laite saattaa olla Kymco Super 8 4T.
-Veijo
toinen oikealta.
Kiitos kysymästä, mustelmat alkaa pikku hiljaa häipymään. Onhan tämä Tampere haja-asutusaluettaToivottavasti alkaa olo olemaan jo parempi Veijolla. Onko muuten miten yleistä että tuommosilla skoottereilla ajelee myös ihan aikuiset ihmiset? Ajatelin vaan kun nuorilla oon niitä kyllä paljonkin nähnyt. Halpaa ja ketteräähän se varmasti on, mutta en kyllä itte varmaan lähtis. Hienoa että joku niilläkin menee. Ilmeisesti suosittua
haja-asutusalueilla, koska täällä etelä-suomessa en ole moneenkaan aikuisiän harrastajaan törmännyt.
Asiaa!Kiitos kysymästä, mustelmat alkaa pikku hiljaa häipymään. Onhan tämä Tampere haja-asutusaluettaToivottavasti alkaa olo olemaan jo parempi Veijolla. Onko muuten miten yleistä että tuommosilla skoottereilla ajelee myös ihan aikuiset ihmiset? Ajatelin vaan kun nuorilla oon niitä kyllä paljonkin nähnyt. Halpaa ja ketteräähän se varmasti on, mutta en kyllä itte varmaan lähtis. Hienoa että joku niilläkin menee. Ilmeisesti suosittua
haja-asutusalueilla, koska täällä etelä-suomessa en ole moneenkaan aikuisiän harrastajaan törmännyt.![]()
Syitä mopolla ajamiseen:
-saa pysäköidä kuten polkupyörän (ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa)
-saa ohittaa autojonot laillisesti piennarta myöten
-suojaa vesiroiskeilta
-ei tarvitse rasvata ketjuja
-edullinen vakuutus
-kyytiin sopii hyvin grillipihvit, viini ja oluet![]()
PS. On minulla moottoripyöräkin, Suzuki DRZ400SM