• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Messuretki katkesi Hattulassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vepa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JOVVAIN ...
sport05.gif

.......Naaaa, osanottoni sekä pikaista paranemista !

Sekä Huurusämseen lähitaistelumitali platinatulpalla..

...p-tulpala siks ku sullol nastat
wink.gif
!

Iso käsi Vepalle moisesta hankeesta.
bowdown.gif
Vähän miedommissa liemissä marinoitu äijä olisi epäilemättä tarvinnut muutakin kuin Buranaa.

Iso käsi Vepalle moisesta hankeesta.
bowdown.gif
Vähän miedommissa liemissä marinoitu äijä olisi epäilemättä tarvinnut muutakin kuin Buranaa.
Kiitos Iamalle ja kaikille muille
pftroest.gif
:lle. Kävin tänään ennen TTY:n luentoja kyselemässä uutta peliä. Seuraava laite saattaa olla Kymco Super 8 4T.

-Veijo

Vepa, Nähnyt kyllä svedu-väreissä (yök), istua ei saanut.

Hämeenlinnan Kaupunkiuutiset 7. 2. 2007
(ilmaisjakelulehti)

"Mopon ja henkilöauton kolari Hattulassa Aulangontien ja Pappilanniementien risteyksessä vei mopokuskin sairaalaan tutkittavaksi lauantaina aamupäivällä. Hämeenlinnan suunnasta tullut noin 60-vuotias miesautoilija oli kääntymässä Pappilanniementielle, eikä jostain syystä huomannut vastakkaisesta suunnasta tullutta 40-vuotiasta mopoilijaa. Mopoilija loukkasi törmäyksessä polvensa."

OT-*reps*

"50-vuotias mies puhalsi
noin yhden promillen lukemat,
vaikka oli liikkeellä pakettiautolla.
Eihän niin saa tehdä, asiaa
tutkitaan rattijuopumuksena."

Toivottavasti alkaa olo olemaan jo parempi Veijolla. Onko muuten miten yleistä että tuommosilla skoottereilla ajelee myös ihan aikuiset ihmiset? Ajatelin vaan kun nuorilla oon niitä kyllä paljonkin nähnyt. Halpaa ja ketteräähän se varmasti on, mutta en kyllä itte varmaan lähtis. Hienoa että joku niilläkin menee. Ilmeisesti suosittua
haja-asutusalueilla, koska täällä etelä-suomessa en ole moneenkaan aikuisiän harrastajaan törmännyt.

Tommoset on ihan ylivetoja jossain etelän tungoksissa. Itse jäänyt mopolla monta kertaa jumiin isolla sohvalla ja noi vaan vipeltää joka välistä ohi. Uskomattoman ketteriä ja kapeita vipeltää ruuhkassa.

Toivottavasti alkaa olo olemaan jo parempi Veijolla. Onko muuten miten yleistä että tuommosilla skoottereilla ajelee myös ihan aikuiset ihmiset? Ajatelin vaan kun nuorilla oon niitä kyllä paljonkin nähnyt. Halpaa ja ketteräähän se varmasti on, mutta en kyllä itte varmaan lähtis. Hienoa että joku niilläkin menee. Ilmeisesti suosittua
haja-asutusalueilla, koska täällä etelä-suomessa en ole moneenkaan aikuisiän harrastajaan törmännyt.
Kiitos kysymästä, mustelmat alkaa pikku hiljaa häipymään. Onhan tämä Tampere haja-asutusaluetta
biggrin.gif

Syitä mopolla ajamiseen:
-saa pysäköidä kuten polkupyörän (ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa)
-saa ohittaa autojonot laillisesti piennarta myöten
-suojaa vesiroiskeilta
-ei tarvitse rasvata ketjuja
-edullinen vakuutus
-kyytiin sopii hyvin grillipihvit, viini ja oluet
smile_org.gif

PS. On minulla moottoripyöräkin, Suzuki DRZ400SM

Kiitos kysymästä, mustelmat alkaa pikku hiljaa häipymään. Onhan tämä Tampere haja-asutusaluetta
biggrin.gif

Syitä mopolla ajamiseen:
-saa pysäköidä kuten polkupyörän (ei tarvitse etsiä parkkipaikkaa)
-saa ohittaa autojonot laillisesti piennarta myöten
-suojaa vesiroiskeilta
-ei tarvitse rasvata ketjuja
-edullinen vakuutus
-kyytiin sopii hyvin grillipihvit, viini ja oluet
smile_org.gif

PS. On minulla moottoripyöräkin, Suzuki DRZ400SM
Asiaa!

Back