• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Messut 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rabbit
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rabbit

New member
Joo tuli oltua ja niin ....
Ei kyl nostanu kuumetta paljoa, sitä samaa mutta, mitä sitä nyt muutakaa oikeestaa voi odottaakkaa. Ties kyllä mitä on ja kumminki piti päästä, ilman VIP passii ei ois tullu mentyy.
Kivoja mopoja oli kumminki ja sopivasti porukkaa.

+ tytöt
+ muutamat mopot
+ hyvä bisse
+ vähä porukkaa

- no eipä juuri kai...

Ööh mitä täh, joku lehdistö juttu vai? Huomenna vasta suurelle yleisölle?

eikös noista VIP-pileteistä ole puhuttu jo viikkoja, tais olla klo 18 alkaen harvoille ja valituille...itse en lukeudu ko. joukkoon
baaa.gif

Tuli käytyä. Rakastuin Shuberthin S1-kypärään. Ostan sellasen vaikken ikinä prätkää saiskaan.
inlove.gif

Mua vitutti ku ei niitä pyöriä nähny kunnolla ku joku torttu hengas aina siinä päällä.

(Just kidding
biggrin.gif
)

ps. pyörätilanne rupee näyttää ihan valoisalta.

Mahtaako olla kauppiaita kehissä, pari vuotta sittan ostin messuilta ennakkoon Edullisesti ennakkomaksulla Goretex-puvun, oli jokin Kuopiolainen firma, ja hyvin wörkki toimitus ja itse pukukin. Nyt pitäisi saada edullinen umpikypärä (halvalla tietty, laatua ja yhtenä tuotteena), onko kokemuksia / vinkkejä ?

Mikä oli muuten shuupertin potan hinta ja kenellä oli esillä ? Itekki oon tuommosta suunnitellu, ja ois tarkotus lauantaina tutustua muunmuassa ko. pottaan[/quote]

Varmaan ainakin Tokimoton osastolla lienee esillä. (Maahantuoja)
Nykyistä hintaa en tiedä, mut viime kesänä oli n. 250 eskoo. Mulla on yhden kesän kokemus moisesta. Tai oikestaan kahdesta potasta, kun toinen naarmuuntui suht. veikeään kuntoon lipat otettuani ja uuden samanmoisen hankin. Suojasi kyllä ainakin naaman, ja älykkyysosamääräkään ei liene kärsinyt. (Omasta mielestäni)
On ihan hyvä, ja hiljainen potta. Oli vaan tosi tiukassa saada takuuseen uusi visiiri, kun oli alihankkijalta tullut viallinen satsi , joissa huurtumattomuuskalvosta tuli tuulen viemää. Vasta viime viikolla semmoisen sain.
Voin suositella!

(Hyvin hoono soomi, piti rokjata )
tounge.gif

Tuli myös käytyä torstaina. Kieltämättä oli kätevää, kun ei joutunut kärsimään tungoksesta. Vaikka messujen fiilis vähän puuttuikin, nyt ainakin pääsi katselemaan kamoja kaikessa rauhassa.

Muutamia mielenkiintoisia uutuuksia tuolla oli esillä, kuten Moto Morinin fighteri tai Guzzin MSG tms. Vastaavasti Mika Kallio kävi esittäytymässä All Rightin osastolla ja Risto Kuisman kanssa vilkuilimme näköjään Ducateja (Duatille kiitos illan ehdottomasti parhaasta tajoilusta.). Ducatin osastolla oli myös "esillä" livenä "Catwoman" ajopuvut kahden neitokaisen toimesta ja varsin mukaviltahan nuo näyttävät luonnossa. Näytti olevan myös kuvaajien suosiossa.

AllRightin osastolla pienen pettymyksen tuotti se, ettei GP Plus-hanska ole enää Alpinestarsin tuontiohjelmassa (minulla oli tällaiset aikaisemmin, mutta ne menivät päreiksi onnettomuudessa). Nyt malliston huippu näyttäisi olevan GP Pro, mutta siinä kun on tuuletetut rystyset ei kyseessä liene meikäläisiin oloihin soveliain käsine.

Kawalla, Suitsalla, Hondalla ja Yamahalla näyttäisi olevan isot osastot ja Yamahan osastolla on nyt näytillä Kuningas Rossin pyörä ja näppärästi auki leikattu MT-01. Yamahan osastoa voisi pitää neljästä suuresta mielenkiintoisimpana, vaikka Suitsalla oli esillä Plan B:n (?) pyörät keulivassa asennossa.

Org-shop näytti olevan esillä omalla osastollaan, jossa huomio kiinittyi vähän erikoisemman värisiin Sideihin. Ihan hyvällä paikalla, Hondan vieressä.

Harrikan osastolla pyöriä tuntui olevan runsaasti, kuten myös Trumpalla. Ellen nyt väärin muista, molemmat taitavat olla liikkeellä aikaisempaan verrattuna poikkeuksellisen isolla osastolla. Trumpalla varsinkin keltainen Thruxton (?) kiinnitti huomion - kunnon retro-kamaa.

Kakkos-halli jäi vähän vähemmälle käymiselle. Vähän vaikutti siltä, ettei sielä ollut enää illalla kovin paljoa esittelijöitä, joskin joku firma vaikutti tuoneen paikalle Kushitanin nahkoja (joissa kovien suojien puuttuminen vähän ihmetytti).

Poliisikin oli esillä erinäisine pyörinee, kuten sinisine sivvili-ninjoineen. Sielä oli myös tilastoja onnettomuuksista ja kuvia tapahtumapaikoilta yms. Ellen väärin muista, MP-onnettomuuksissa menehtyi vuonna 2004 poliisin mukaan 23 motoristia.

Turvallisuuden osalta Mikko Paasolta näyttää tulleen uusi kirja, joka oli esillä Alfamerin osastolla. Vähän ohuelta tuo vaikutti, mutta pitänee katsoa josko hankkisi myöhemmin. "Ajamisen nautintohan" on hyvä opus.

Noin siis lyhyesti.

harvoille ja valituille?? ei se ainakaa hirveen eliitti porukalta näyttäny
tounge.gif
Noei todellakaan, eka ilta on aina ammattiporukalle, lähinnä lehdistölle. Ei ollut taaskaan käytännössä kukaan tarvikemyyjä paikalla. Koneosastot oli saatu jo siististi pystyyn/miehitettyä. Olin, kävin, näin, koin,,, ilmankin olisi voinut olla. Tosi touhu alkaa vasta kun ostava yleisä saapuu paikalle, tosin samalla saadaan myös ruuhkat.

Juu tsekattua tuli mopotarjonta ja muu tarjoilu
smile_org.gif
Tilaa oli ihmetellä, parasta antia oli mielestäni uus Suzuki GSX-R 1000, olivat saaneet mopoa kutistettua just sopivasti kompaktiksi supersportiksi kuten R1, 10R ja CBR1000R, eikä ollu hullumman näkönenkään, väri oli hieno (paitsi se hirvee mökäputki jonka onneks saa pikavauhtia vaihdettua!).

Pisteet siis Gixxerille, sekä uudelle 10R:n titaaniväritykselle, helmi! Itse en tykästynyt uuteen ZX-6R:aan, makuasioita tietty mut mun silmään se ei ollut kovin onnistunut design, etenkään jos vertaa 10R:aan
tounge.gif

Mut lauantaina vielä uus kierros..

Mitäköhän ois kettu sanonu tähän ?
Varmaankin että "Ei siellä takuulla kivaa ollu vielä VIP-torstaina, mutta katotaas tänään perjantaina..."
062802moto_prv.gif

sanoi:
Varmaan ainakin Tokimoton osastolla lienee esillä. (Maahantuoja)
Nykyistä hintaa en tiedä, mut viime kesänä oli n. 250 eskoo.
Schuberth S1, 250 EUR? Ehheeh... mistä, mistä? Heti ostan jos tuohon hintaan irtoaa!
Kyllä se varmaan n. 400 EUR maksaa joka paikassa... shopissakin 426.55 EUR

Back