Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse voisin kanssa kirjoittaa nimimerkillä "vieläkin rystyset valkoiset".Eniten tuli nähtyä ruuhkaa. Se liikennetukos Ruskeasuolta eteenpäin oli giganttinen. Matka siitä Ilmalan risteykseen kesti aikuisten oikeesti 1H 10min. Paljonko se on metreissä? 300? Sitten paloi jo motometun tunnetusti kestävä hermo ja kotilo jäi pientareelle lumihankeen. Matkaa jatkettiin paljon joutuisammin jaloin.
Vertaas näitä:Kuvia: Linkki
Saattaa olla valkotasapaino, joka on salama-asetuksella, ja se sekoilee kun on ympärillä kuitenkin keinovaloja.. Paha sanoa ilman testailua. Kamera on Coolpix 995.Kameras muuten vääristää tossa pöyrässä sinisen ihan oudoks... Taitaa kyllä olla valotuksesta kiinni...
Huvitti vaan noi kuvat. Jotakuinkin samoista saappaanjäljistä on kamerat laukastu...Saattaa olla valkotasapaino, joka on salama-asetuksella, ja se sekoilee kun on ympärillä kuitenkin keinovaloja.. Paha sanoa ilman testailua. Kamera on Coolpix 995.Kameras muuten vääristää tossa pöyrässä sinisen ihan oudoks... Taitaa kyllä olla valotuksesta kiinni...
Ehkei sitä vaan kiinnostanu?Tää typy istu Fasun päällä, ja mä siinä esittelin kavereille millaisen tankinsuojan olin omaani hankkinut. Silittelin siinä pyörän tankkia sen jalkojen välissä, typy vaan tuijotti. Kommunikointi ei kai kuulunut toimenkuvaan. Tutkittiin koiranluita sen koiven takana. ei mitään reaktioita. En tiedä mihin se olis reagoinu, tuskin mihinkään. Tylsä.Tältä puolelta,ihan kiva..edestäpäin,enpä viitti kommentoidaTaidampa huomenna poiketa yamaha osastolla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitokset kattavasta kuvakavalkadista! En olisi itse varmaan edes nähnyt yhtä paljon, vaikka olisin paikalla käynytkin..Kuvia: Linkki
Juu.. on se ihme miten voikin mopossa samat asiat pistää silmäänHuvitti vaan noi kuvat. Jotakuinkin samoista saappaanjäljistä on kamerat laukastu...