Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyykös Z6:sta kulutusmerkki keskeltä? Siis siinä kohdassa, jossa uraa ei ole? Tuollaista olisin ainakin perusdiabloon kaivannut.XX:ssä oli just 11tkm takana Z6, pintaa jäljellä vielä millin verran ennen kulutusmerkkiä.
Lisäilen vielä, että 1000rr:ään siis ilman lisäkirjainta..Ne lisäkirjaimet on erikoisrungoilla, eli esim. johonkin painavaan matkapyörään suositellaan jotain tukevampaa runkoa...Kevyeen normaali.
Renkaan ominaisuuksista kertoo jotain se, että Metzelerin sivuilla valmistaja suosittelee niitä myös jopa zx10r:ään pehmeiden lisäksi!
Itellä nyt n.700km kokemus Z6takana+M1 edessä zx10r:ssä ja vielä ei osaa sanoa eroa M-1:siin kun kadulla hyrrätty. Edessä siis M-1:nen, mutta seuraava satsi olisi Z6+Z6.
EDIT: tuli vahingossa heitettyä vaimon tunnuksilla tämä viesti, eli svahnm täällä mumisee..
taitaa tuo "kulutus merkki) kulua aika äkkiä,sillä ainakaan vielä en ole omista gummeista moista löytänyt,vaikka 3 sarja Z6 jo käytössä.Löytyykös Z6:sta kulutusmerkki keskeltä? Siis siinä kohdassa, jossa uraa ei ole? Tuollaista olisin ainakin perusdiabloon kaivannut.XX:ssä oli just 11tkm takana Z6, pintaa jäljellä vielä millin verran ennen kulutusmerkkiä.
Asian vierestä.
Edittiä: ainiin, noin 2tkm:n kokemuksella uskallan kyllä vilpittömästi suositella Z6:sta ainakin tällaiseen raskaaseen lehmään. Menee mukavasti kurvissa ja suoralla, ainakin tuoreena. Matkapyörähifistelijöitä voi jurppia eturenkaan ulina, jota olen kuulevinani, jos vähän reippaammin etenee.
M-1:nen meni 2tkm keväällä sakoille eli siinä suhteessa kesto kolminkertainen...Z6 kesti mulla 6000km takana thunderacessa, tosin kevään asfalteilla. Pito oli ihan hyvä ainakin katukäyttöön.
Vaimon 6r:ssä Z4:nen ei meinannut loppua koskaan. Lopun kävin polttelemassa kun ei jaksanut odottaa.entäs toi z4?
Ompa kiire!Vaimon 6r:ssä Z4:nen ei meinannut loppua koskaan. Lopun kävin polttelemassa kun ei jaksanut odottaa.entäs toi z4?
Mun mielestä kaksi kesää samalla kumilla saa riittää..Ompa kiire!Vaimon 6r:ssä Z4:nen ei meinannut loppua koskaan. Lopun kävin polttelemassa kun ei jaksanut odottaa.entäs toi z4?![]()