Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun näitä rengas kokemuksia ja rengastestejä silmäilee, niin tulee miettineeksi, että miten huonoja renkaat olivatkaan, vaikkapa 20 vuotta sitten. Suunnillen joka vuosi tulee suurimmilta valmistajilta uutuusrengas, jossa on huomattavasti paremmat ominaisuudet kuin edellisen vuoden mallissa.
Omasta mielestäni Road 5 meni takapakkia PR4 verrattuna jos jätetään märkäpito pois laskuista.
Suzu-ukko sanoi:Nyt on kutoset alla ja kestotesti alkaa.
No, mikäs on tilanne? Rapsaa kaivataan.
Niin no.. miten kukaki määrittelee paremmat ominaisuudet? Ku esim Pilot Road 4 kesti iha helvetisti pidempään ja pito kovaa kyytiä lähes sama, kun taas Road 5 piti samaa ja märkäpito parempi mutta kuluu iha silmissä...
Omasta mielestäni Road 5 meni takapakkia PR4 verrattuna jos jätetään märkäpito pois laskuista.
Yhdelle asiakkaalleni, pyörä FJR 1300, vaihdoin eteen uuden Road 5GT:n, vanhalla, samanlaisella oli ajettu yli 22tkm, oli kulumismerkeissä.
No niin. Nyt noilla kutosille etupää alko tekemään snadia vatkausta. Renkailla ajettu noin 5tkm. Vatkaus on sellasta että vaikea havaita jos ei ole tarkka ku porkkana. Kunhan kotiin pääsen niin tsekkaan mistä johtuu. Nyt Puolassa ja ei haittaa ajoa yhtään. Näkyvää kulumaa ei ole renkaisin tullu juuri mitään vaikka täällä saa aika suoria baanoja vedellä. Voi kyllä tuo vatkaus johtua siintä kun jouduin vetäsemään kunnon jarrutuksen. Eturengas piirti mustaa katuun.
Minä kun oon tottunu vaihtamaan renkaat noin 8tkm kohdalla niin nyt ei tarvine. Edelliset renkaat oli Continental road attac 2. Näihin verrattuna pirun liukkaat sateella ja kuluvat nopsaan. Niin liukkaat olivat et tasakaasulla vetisellä tiellä alko sutimaan asfalttipaikossa. Joutu nippaan busan tehot c asentoon. Michukoilla ei tätä ongelmaa ole ollut. A päällä sato tai paistoi.
Samat renkaat otan seuraavaksi. Nythän mulla takan gt ja edessä normi. Ei ollu gt saatavana eteen kun tilasin.Tai no olihan se saatavana mutta ei ollut toimittajalla.
Onko näillä mitä eroa Pilot Road 5 kumeihin? Enempi touring käyttöön tarkoitettu?
Vitosessa on jännä kun siinä ei ole uria reunojen lähellä, aika laaja alue reunoilla on sileä.