iama
New member
Aamulehti julkaisi 30.4.06 allaolevan mielipidekirjoituksen yleisönosastollaan. Olen kopioinut jutun tähän kokonaisuudessaan ja lisännyt vain alleviivauksen yhteen kohtaan. Ainakin itselläni meni aamukahvi väärään kurkkuun. Ja kehoitan erityisesti kiinnittämään huomiota kirjoittajan edustamaan tahoon.
Vesilahden peura ei väistä
Kevät toi motoristin. Sen huomaa Vesilahdessa. Mutkainen Pyhäjärven kierros on varmasti suosituimpia retkikohtreita.
Kevät saa liikkeelle myös metsän eläimet. Vesilahdessa se tarkoittaa peuroja.
Laskin 26.4 illalla autosta vaivatta Narvan-Tottijärven välillä yli sata pellolla olevaa peuraa. Samalla matkalla todistin peuran ja motoristin välistä läheltä piti - tilannetta.
Älkää ymmärtäkö väärin. En minä pyäräilijöistä huolissani ole, vaan peuroista.
Joten laittakaa sana kiertämään - Vesilahden peura ei pyörää väistä.
Yli 80 kilometrin tuntinopeudesta pysäyttäminen riittävän ajoissa on mahdotonta ja seikka mikä kannatta aina muistaa on se, että jos näkee yhden peuran. on lähistöllä niitä varmuudella useampia.
Mikko Toikka
Vesilahden metsästysyhdistys
Vesilahden peura ei väistä
Kevät toi motoristin. Sen huomaa Vesilahdessa. Mutkainen Pyhäjärven kierros on varmasti suosituimpia retkikohtreita.
Kevät saa liikkeelle myös metsän eläimet. Vesilahdessa se tarkoittaa peuroja.
Laskin 26.4 illalla autosta vaivatta Narvan-Tottijärven välillä yli sata pellolla olevaa peuraa. Samalla matkalla todistin peuran ja motoristin välistä läheltä piti - tilannetta.
Älkää ymmärtäkö väärin. En minä pyäräilijöistä huolissani ole, vaan peuroista.
Joten laittakaa sana kiertämään - Vesilahden peura ei pyörää väistä.
Yli 80 kilometrin tuntinopeudesta pysäyttäminen riittävän ajoissa on mahdotonta ja seikka mikä kannatta aina muistaa on se, että jos näkee yhden peuran. on lähistöllä niitä varmuudella useampia.
Mikko Toikka
Vesilahden metsästysyhdistys