• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mieluisin moottorityyppi ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J64
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mieluisin moottorityyppi ? -

  • 1-sylinterinen

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2-sylinterinen rinnakkaistwin

    Ääniä: 0 0,0%
  • muu moottorityyppi

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2-sylinterinen poikittainen v-kone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2-sylinterinen pitkittäinen v-kone

    Ääniä: 1 33,3%
  • 2-sylinterinen boxer

    Ääniä: 0 0,0%
  • 3-sylinterinen rivikone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 4-sylinterinen rivikone

    Ääniä: 2 66,7%
  • 4-sylinterinen v-kone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 6-sylinterinen rivikone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 6-sylinterinen boxer

    Ääniä: 0 0,0%

  • Ääniä yhteensä
    3
biggrin.gif

oooo
Näihin kuviin
tounge.gif


Kyllä se vaan on niiiiin kaunista kuultavaa kun rivinelonen laulaa kovaa ja korkeelta
inlove.gif
inlove.gif
 
Mie en tykkää ku twini täräjää..ainakin kaikki pyörät mitä oon koeajanu..esim. Honda VTR...

Tuotaaa....olekkos Ducatia ajanut? Sitten et puhuisi VTR:n täräjämisestä edes samana päivänä...
wink.gif
Tai Buellia.. Ducatin 999 oli kyllä miellyttävä, melkein samaa luokkaa VTR:n kanssa. Twini-häksättimen ajaminen vaatii vähän erilaista tyyliä kuin rivinelkun, monessakin suhteessa. Se tosiasia, että _tosi_ pienillä kierroksilla twini täräjää, on vain hyväksyttävä.. mutta siitähän selviää kahvaa "vaivihkaa" kääntämällä..
tounge.gif
062802moto_prv.gif


Itse äänestykseen: Asioilla on eri puolensa. Sekä korkeelta kiertävä rivinelkku että twini _katupyörässä_ lämmittävät mieltä..
smile_org.gif
inlove.gif
 
Jos käyntiäänistä olis kyse, niin kyllä se olis ducatin tai hondan vtr.
cool.gif


Mutta näin bemariniehenä siis taitan matkaa 2-pyttysellä boxerilla
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
 
Rivinelonen on autonmoottori ja sopii hyvin Corollaaan, Cepariin ja muihin Teini-Hondiin ja kaikille muillekin, jotka eivät ehkä ymmärrä auton ja pyörän eroa. 1-mukinen on kiva ja ihan oikea mp-kone samoin kuin 2-pyttyset, jopa bokseri, vaikka sellainen on tallissa. Toimivaa kuutostakaan ei voi juuri moittia. Ja Triplet käy kivasti, ovat kompakteja ja tarvittaessä myösa tehokkaita.
Mainittakoon, että aikanaan kun pyhästi lupasin olla enää sekaantumatta rivinelosiin, kaksi seuraavaa pyörää olivat juuri tuollaisia mutta onneksi sentään saksalaisia.
 
Jostakin syystä tässäkohtaa veenelkku potkii, mutta kyllä se rivinelonenkin mukava on...
 
Musiikkimiehelle L-2 on se oikea, nelkutkin toki käy.
062802jumpie_prv.gif

Autoon sitten vähintään 6 pyttyä jossain asennossa...
 
HEHHEH!!!
tounge.gif
biggrin.gif


Näemmä moni tykkää täällä 2-sylinterisestä pitkittäisestä V-koneesta.

Sellainen löytyy Moto-Guzzista ja Honda CX:stä, ei apriliasta, ducatista eikä Honda VTRS:tä...

Eli poikittaisuus ja pitkittäisyys menee kampiakselin suunnan mukaan. Miettikääs Ducatin rungossa, missä on V2, vaikka V8 moottori. Onko V2 enää pitkittäin vai poikittain? Hmmm....

V2 paras.
 
Back
Ylös