• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mieluisin moottorityyppi ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J64
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mieluisin moottorityyppi ? -

  • 1-sylinterinen

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2-sylinterinen rinnakkaistwin

    Ääniä: 0 0,0%
  • muu moottorityyppi

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2-sylinterinen poikittainen v-kone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 2-sylinterinen pitkittäinen v-kone

    Ääniä: 1 33,3%
  • 2-sylinterinen boxer

    Ääniä: 0 0,0%
  • 3-sylinterinen rivikone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 4-sylinterinen rivikone

    Ääniä: 2 66,7%
  • 4-sylinterinen v-kone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 6-sylinterinen rivikone

    Ääniä: 0 0,0%
  • 6-sylinterinen boxer

    Ääniä: 0 0,0%

  • Ääniä yhteensä
    3
Kyllä V2 on moottoreiden kuningas. Löytyy vääntöä ja murisee mukavasti...eikä tarvii ajella korkeilla kierroksilla saadakseen pyörän kulkemaan. Erityisen mukava mutkatiellä kun ei tartte koko ajan puljata vaihteiden kanssa.
Jos tuosta pidät, osta tonninen tai isompi R4; voit oikeesti ajaa sillä väännöllä ja vaihteiden käyttöalueet on ihan eri planeetalta, kuin kohtuu kapean käyttökelpoisen kierrosalueen omaavissa V2 koneissa  
wink.gif
 
L2 jytisee vakuuttavasti. Rivikone surisee kuin mummon Singer.


Autopuolella suora kutonen on vinkkelikoneiden ohella se nautittavin.
 
Kyllä se v4 on mieleisin, kun siinä on vääntöä ja saundia.

Mutta nyt joutui kyllä rivineloseen tyytymään, mutta jos kuutiot sen korvaisi.
 
Rivinelkku. Tehot ja ne äänet. V2 tulee kakkosena.
Rivikutosia on ollut vähän huonosti saatavilla,jos haluaa uudella pyörällä ajaa.
 
Riippuu käyttötarkoituksesta, mutta matkaenskaan ihan mukava voimanlähde on rivikakkonen; kompakti, saa sijoitettua suht. helposti runkoon ja antaa sopivasti tehoa.

Itsellä ollut yksipyttyisiä, veekakkosia, rivikakkonen ja boxeritwini sekä enimmäkseen rivinelosia ja olipa veenelonenkin. Nykyään kaksi pyttyä riittää (yksi pikkaisen liian vähän ja kolme jo liikaa...).
 
Tällä hetkellä yksisylinterinen, myös 2 sylinterisistä on kokemusta V-koneista pitkittäin ja poikittain, 2 syl rivikoneet on tuttuja ja nelikot.
1-sylinterisessä on helppo paikantaa missä pytyssä on ongelmia:-)
 
Kyllähänse on kadulle paras tuo L2. Löytyy alavääntöä, ääntä ja kaikkea. Mielellään ilmajäähdytteisenä.

Jos oikein kovaa pitäisi ajaa niin ehkä joutuisi tyytymään rivineloseen tai kilpapuolelta V4/V5 moottoriin. No ei ole niin kiire mihinkään, joten kadulla ajellaan ilmajäähdytteisellä L2:lla
inlove.gif
.

Ensin oli rivi4 -> V4 -> L2 -> L2 uudelleen. Paras näistä L2, huonoin rivi4. Minä pistän rahani mieluummin kunnon alustaan kuin moottorin tehoihin.
 
Back
Ylös