JMH
Orgin Keulahahmo
Joku jo ilmeisesti menossa hakemaan kusiaistaTäytyy toivoa ettei kauppoja synny
Eikös tuo 750 ole myös aivan oiva peli aloittelijalle ?
Hyvä ja edukas harrastepaketti se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo 750 ole myös aivan oiva peli aloittelijalle ?
![]()
Mä olin käyny kattelee sitä jo aikasemmin. Kypsyttelin ajatusta tässä ku harkitsin tuon ja jonkun rata-kelpoisen katupyörän välillä. Siinä kohtaa ku näin nää pohdinnat tässä ni mikro sano *bling* ja sovin haun![]()
Ois pitäny vaan hissukseen hakee pois yön pimeinä tunteina
No eikai tässä muu auta kun hakea tuo hesan Gixxeri pois tuolta nettimotosta pyörimästä 

Joo tuskin tässä kumpikaan menee valinnan kanssa metsään. Ei tässä Kaarinan pyörässäkää tainnu historia olla mitenkään kovin selkeestä tiedossa mitä muistelen. Nähdään keväällä/kesällä alastarossa ja lainataan toistemme ni voidaa verrataAijjaiOis pitäny vaan hissukseen hakee pois yön pimeinä tunteina
No eikai tässä muu auta kun hakea tuo hesan Gixxeri pois tuolta nettimotosta pyörimästä
![]()
Noista kahdesta ehdottomasti toi kusiainen. Varmasti menevä peli ku Korpiahon alla ollut.
Kaikista paras olis jos sais tommosen ratapyörän laittaa palasiksi ja tutkia missä kunnossa on ennenkuin tekee ostopäätöstä.![]()
Sekin kannattaa ottaa huomioon noissa vanhoissa kilpureissa että vaikka se onki vuonna nakki ja muusi ollu jonkun tekijämiehen(tai naisen) pyörä niin ei kerro sen tämän hetkisestä kunnosta.
Kaikista paras olis jos sais tommosen ratapyörän laittaa palasiksi ja tutkia missä kunnossa on ennenkuin tekee ostopäätöstä.![]()

Kaikissa käytetyissä se on vähä nii ja näin, täytyy vaan luottaa omien pakaroiden kutinaan vehkeestä ja myyjästä
Ite käyny yhtä kattomassa ja myyjä tuntui asialliselta juttuineen ja pyörä vaikutti hyvältä. Hetki siinä rupateltiin niitänäitä yleisesti ja kaupan kohteesta.
Tarvis koeajaa vajaan kolmen viikon päästä ja jos tuntuu edelleen hyvältä ni kaupathan siitä syntyy.
Vaiks siinä olis ja varmasti onkin jotain laittoa mistä myyjäkään edes tiedä niin ainoa varma keino on ostaa uusi ja tehdä siitä. Mut halvemmaksi sekään ei tuu.
Eli komppaan tota kännissä tekemistä. Ite tein kaljapäissäni päätöksen fiilispohjalta että ratapyörä tulee erikseen ja päätin summan minkä olen valmis maksamaan. Ostopäätös tuli siis tehtyä, spesifiä kohdetta vaan ei ollut vielä![]()
Onneks alkaa olee ajot ajeltu, on koko talvi aikaa käydä pyörää läpi.
Tai ainahan voi vaan istua tallissa, tuijottaa mopoa, kuunnella rokkia ja juoda kaljaa.Siihen sit voi purkaa henkisiä ja likviditeettillisiä paineitaan![]()
Tai ainahan voi vaan istua tallissa, tuijottaa mopoa, kuunnella rokkia ja juoda kaljaa.

Täytyy siis vetää viikonloppuna perseetOnneks alkaa olee ajot ajeltu, on koko talvi aikaa käydä pyörää läpi.
Tai ainahan voi vaan istua tallissa, tuijottaa mopoa, kuunnella rokkia ja juoda kaljaa.

Tuliko kaupat? Huomasin että hesan gikseri oli lopulta poistunut nettimotosta
Heitin pienen lenkin ja kulki paremmin kuin Falco joten päätin ostaa heti pois!Sit viikonloppuna Alastarolle ajelemaan?
Itse olen siellä 3 päivää oppimassa ratapyörään![]()
Täytynee mennä johonkin vapaa vuoroon kun kerkiää
tallin lattialta.