Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, lasten kurssit sitten erikseen!Itsekkin koitin kovasti mukaan mutta eipä natsannu. Jossain olin lukevani jälkeenpäin et ne otti sinne lähinnä jotain 28-35v ikästä sakkia, papat vaan pääs mukaan !![]()
On se hyvä että tuollasia nuoria poikia opetetaan ajamaan, lasten kurssit ovat sitten asia erikseen.Itsekkin koitin kovasti mukaan mutta eipä natsannu. Jossain olin lukevani jälkeenpäin et ne otti sinne lähinnä jotain 28-35v ikästä sakkia,
Tässä asiallinen kurssi, taitaa vielä paikkojakin olla jäljelläai sinne jopa pääsikin joku. mä kuulun siihen "tunkki-porukkaan" joka vaihtoi vakuutuksen muualle just täksi kaudeksi kun toisaalta ajattelin ettei se arpa kuitenkaan mulle osu.
itte voisin jopa maksaa vastaavasta asiallisesta koulutuksesta jotain jos sellaista jossain järjestettäis...
Kallio käyttää ilmeisesti kisoissa vain etujarrua.Itse olin Alastarossa ekassa ajokoulussa. Mika antoi mielestäni ihan hyviäkin vinkkejä ja heti ajokauden kärkeen kunnon kaarreajo- ja jarrutustreenit tekivät hyvää, varsinkin kun itsellänikin oli alla uusi pyörä.